• 4 gençten oluşan, solistleri çok tatlı echosmith adlı grubun manidar şarkısı.

she sees them walking in a straight line, that's not really her style
    they all got the same heartbeat, but hers is falling behind
    nothing in this world could ever bring them down
    yeah, they're invincible and she's just in the background

and she says

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to fit in
    i wish that i could be like the cool kids, like the cool kids

he sees them talking with a big smile, but they haven't got a clue
    yeah, they're living the good life, can't see what he is going through
    they're driving fast cars, but they don't know where they're going
    in the fast lane, living life without knowing

and he says

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to fit in
    i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to get it

and they said

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to get it
    i wish that i could be like the cool kids, like the cool kids*
  • yeni ruh hali şarkım. sabah kalkıyorum güzel güzel giyinip hazırlanıyorum. sonra da bu şarkı eşliğinde gideceğim yere gidiyorum. özellikle geçen haftam çok keyifli geçti sayesinde.
  • sözleriyle olmasa da sounduyla ve solistin sesiyle beni çarpmış olan şarkıdır. bence biraz gece şarkısı.
  • en azından başarılı bir şarkı demek istiyorum. kötü söz güzel müzik tatlı solist.
  • 32 yaşındakileri genç hissettiren hoş şarkı
  • sözlerindeki ekstra saçmalığa rağmen alabildiğine güzel şarkı.
  • nostaljisi şarkısı (80'ler gibi) sandığım 2013 yılı şarkısı.
  • echosmith grubunun 2013 yılında çıkardıkları stüdyo albümleri talking dreams te yer alan enerjik şarkı. aynı zamanda grubun ilk teklisi sanırım. vokal genç kızımızın sesi güzel. şarkının ruhu 80ler ama sözler 2010lar. ne zaman duysam hafiften kıpırdanıp eşlik ediyorum istemsizce. takipteyiz.

(bkz: indie pop)
  • insanı mutlu eden şarkılardan. sözleri çok tırt olsa da melodisi ve solistin sesi çok tatlı. severek dinliyoruz efem.
  • gençliğime verin* sözleriyle her dinlediğimde ağladığım şarkı. ne bileyim her ortamda "öteki" olmak insana koyuyor. anlamıyorum... tomboy olduğum için kızların arasına giremem, arkadaş ortamına kurban olmuş kalple de aşık olurum korkusuna erkek ortamlarından kaçıyorum. orta da kaldım, dımdızlak... belki "havalı" olsaydım işler değişirdi...
hesabın var mı? giriş yap