şükela:  tümü | bugün
  • kemal sunal'ın en iyi filmlerinden kanımca..
  • en komik türk filmlerinin başında gelir. ayşen grudanın psikopat ağabeyleri, buna gaz veren iş arkadaşları ve mahalle esnafı, kemal sunalın bi anda sahneye çıkıp hele yar yarı maden dağını kendine has söylemesi, her izlenildiğinde yaran, hakkaten kral film.
    zaten kemal sunalın oyunculuğunu bir festivalde ödül aldığı nadir filmlerden.
    şener şen de neşeli günlerden sonraki en iyi performansı sergiler burda.
    güzel müzikleriyle de aklıda kalan en güzel türk aşk filmlerinden biri olduğu yorumuna katıldığım güzel eser.
    ayrıca ufak bi rolde görünen ilyas salmanın "ooo, beyefendinin keyfi yerinde" repliği için bile izlenilesi film
  • kemal sunalın en iyi filmidir. sadece bi komedi filmi değildir, üstüne duygusal yanı da ağır basar. bütün olaylar gayet yalın, samimi bi havada anlatılır.
    hele ki film boyunca fonda çalan müzikler tek kelimeyle mükemmeldir. kemal sunalla ayşen grudanın çocuk parkındaki bakışmaları, birbirlerine açılmaları unutulmayacak sahnelerdendir. bir de olayı koparan şu diyalog vardır:

    baba-nooldu kız senin belediyeci?
    ayşen gruda-allah onun boyunu devirsin anam ölmeden almam seni diyor
    erdal özyağcılar- anasını mı öldürsek baba
  • ayşen gruda parka gelince onu sanki kendi malıymış gibi "belediyemizin parkına hoşgeldiniz" diye karşılamıyomu bitiyorum:)
    ah bir de küfürler kesilmese.. filmin havası bozuluyo böyle malesef
  • kemal sunal'ın kedileri mahalleden atmaya calısması,cingen veletlerinin cöplerden malzeme toplamaya kalkması,mahalledeki kadınlar,mahallelinin kemal sunal'ı sener sen'e karsı kıskırtmaları,erdal özyagcılar'ın bitirim agabey tiplemesi,ihsan yüce'nin uyanık kayınpeder tiplemesi,aysen gruda'nın devlet memuruyla evlenen kadının dunyası kurtulur tripleri cok iyidir ve hepside turkiyedeki mahalle ve mahalle insanı kavramının senaryo yazarı tarafından cok iyi gozlemlendigini gosterir.şener şen ise dısarda sert, evde anasının kuzusu,annesinden oldurecek derece nefret etsede yuzune bi sey diyemeyen bi tipi canlandırmıstır.devlet memurlulugu gorevini kendi kompleksleri icin kullanması ve mahalle esnafına cektirmesi o donemler memurların kral gibi muamele gormekte olduklarını gosteriyo.mahallelide sener sen'e bisey diyememekte kemal sunal'ı kullanıp intikam almaktadır.sanırım bu filmdeydi fortculuk kavramının işlenmesi,kemal sunal ekmek yada su sırasında aysen gruda'nın arkasına gecer,surturur sonrada arkadan itiyolar ya itmesenize kardesim der.gelin kaynana cekismesinin daha evlenmeden baslaması ve sener sen'in annesinin ben boyle kızı almam ailemize layık degil demeside o donemler evlilik olayının nasıl bi sey oldugunu iyi anlatıyo.filmin en garip rolu aysen grudanındır.sener sen'den nefret ediyo dersiniz,kemalsunal'ın salak oldugunu biliyo oynuyo onla.sonra hop sener sen'e doner evlencek olur. sonrakızar buna kemal sunalla evlencek olur ikisinide cıldırtır.aysen gruda o tiple femme fatale olayını bile asmıstır.en son mahalledeki tecrubeli abiler femme fatale de ne kardesim bize islemez diyip bin ulan tepesine kaltagın ozaman bak nasıl veriyolar kızı sana diye kemal sunal'ı doldurup yollarlar.sener şen'iyse cıldırtırlar.
  • ayşen gruda ' nın temizlik yaptığı evin çocuklarını parka götüreceğini duyan kemal sunal ' ın
    -parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği
    repliğini duyabilmek için tekrar tekrar izleyebileceğim bir başyapıt...
  • ayşen gruda ve psikopat kardeşlerinin hep beraber evden çıkarken, evin kapısının az ilerisinde erdal özyağcıların ayağı taşa takılıp tökezler. fakat bütün karakterlerin sırtı kameraya dönüktür allahtan. şahsımca filmin en kopartıcı olayı budur.

    psikopat kardeş: çöpçü deyip geçme baba, muazzam para alıyolar.
    repliği de her seferinde güldürmekten öte bir etki yapar bende.
  • şener şen'in sarfettiği 'kovdurucam ulan seni, hatta kovuldun, siktir git' sözlerini sansürsüz bir şekilde tekrar adamakıllı duymak için iki dişimi* verebileceğim film.