şükela:  tümü | bugün
  • “ ürettiğiniz sistemin kontrolünü günden güne kaybediyorsunuz ve sisteminiz zaaflarla dolu “
  • dünya: elimde her türlü virüsün antikoru bulunuyor. insanların da
  • doğal döngüleri bozuyorsunuz. bu sizi öldürür.
  • globalleşen dünya o kadar da güzel bir şey değil demektedir.
  • küreselleşe, küreselleşe ebeme atladınız.

    buyrun bakalım 10.000km öteden temin edemediğiniz malzemelerle çıkardığım en ufak soruna çözüm bulun.

    sinirlendirmeyin, silerim, adam olun, sessizliğimiz efendiliğimizden.

    demek istiyor olabilir, tabi ben burada bambaşka bir başlığa tanım yapmışım;

    (bkz: dünya'nın corona ile insanlığa anlattığı gerçek) olması gereken fakat olmayan başlıktır.
  • virüslerle insanoğlu arasındaki savaşta virüsler hep bir adım öndedir.
  • "it is the final countdown"

    the final countdown

    we're leaving together,
    but still it's farewell
    and maybe we'll come back
    to earth, who can tell?
    ı guess there is no one to blame
    we're leaving ground (leaving ground)
    will things ever be the same again?
    ıt's the final countdown
    the final countdown
  • gelin canlar bir olalım.
    işi kolay kılalım.
    sevelim, sevilelim.
    bu dünya kimseye kalmaz
    mealen:
    gelin canlar bir olalım.: ( virüsü tek başınıza yenemezsiniz. hem karantina hem de teşhis tedavi için birlik olmalısınız)
    işi kolay kılalım. :(olayları abartmayın, küçük önlemler herkes tarafından uygulanırsa sorun kendiliğinden çözülecek)
    sevelim, sevilelim.:(virüsü bahane edip sevişmeyi ihmal etmeyin)
    bu dünya kimseye kalmaz:(ölüm hak miras helal)
  • dunyayi bilmem de ben zenginlerin cidden akilli insanlar oldugunu, toplumlarinsa suru psikolojisinde takilan guruhlar oldugunu fark ettim. atakoy'de, florya'da sorsan akilli denecek tipler marketlere hucum etmis. lan bu corona dedigin zaten olum orani yuzde 4 le 0.5 arasi degisen bir hastalik onlarin da neredeyse tamami yasli. market rafinda kafana tuvalet kagidi duserek olme ihtimalin muhtemelen daha fazla yani. kaldi ki bunlarin cogu arabasi olan toplu tasimaya falan mahkum olmayan tipler. ama comar dedikleri insanlardan pek de farklari yok. bunlari gutmek daha kolay hatta cunku kendilerini cok akilli saniyorlar. gelelim zenginlere iste gercek zengin bu krizi gorup firsati yakalayan kolonyadan, maskeden rant yapan kisidir. krizi firsata cevirendir. hatta ve hatta muhtemelen de bu hastalik dunyanin gercek sahiplerinin spesifik bir amacla ortaya attigi birsey, yani zengin bazen de krizi cikarandir. bir olum oranlarina bakiyorsun, bir de yasanan panige ortada buyuk bir gariplik var. aklima gelen muhtemel senaryolar cin'e operasyon, kus gribinde oldugu gibi ilac sektorunun operasyonu veya finanscilarin isi.

    ek: cok mesaj geldi. bir hususu acmamisim. ben bu hastalik yayilmaz demiyorum. hastalik birkac aydir abartilarak gundemde tutuluyor zaten. garip buldugum husus turkiye'de goruldugu resmi agizlardan teyit edildigi gun suru psikolojisiyle insanlarin marketlere hucum etmesi ve sosyal medyada pitrak gibi su ilcedeki market vb fotograflarin paylasilmasi. hastalik italya ve iran'da ohal'e sebep olmusken ben de maske, kolonya ve dezenfektan aldim. bu ulkelerde varsa turkiye'ye de gelir dedim bunun icin doktor veya kahin olmaya gerek yok yani. ben hastaligi ciddi bulmadigim halde almisken insanlarin isi son dakikaya birakip bir anda icine girdigi bu suru psikolojisi sasirtti beni. yoksa boyle bir hastalik yoktur demiyorum, boyle bir iddiam varmis gibi mesajlar aliyorum. ben hastaligin abartilmasinin, infiale yol acilacak sekilde sunulmasinin bir operasyon olabilecegini dusunuyorum. kus gribinde gorduk iste yapilan operasyonu adamlar dunyanin parasini kaldirdi. ben corona diye bir virus yok, rahatca metrobus diregi yalayabilirsiniz demisim gibi salak salak mesajlar atmayin. ayrica ortada bulasici bir hastalik olmasa bile metrobus diregi yalamayin.