şükela:  tümü | bugün
  • amerika vahsi batida yasayan erkeklerin genel adi
  • sigir surulerine bekcilik eden veya ulasimi salayan kisilere verilen isim
  • cowboy bebop dizisinde cowboy, bounty hunter anlamına gelmektedir
  • (bkz: kovboy)
  • ankara club so da canlı müzik programı yapmış klavyeci. nurkan renda nın eski ev arkadaşı nam-ı diğer günümüz yazarlarından skur
  • eve ve fatboy slim'in blade 2 için hazırladıkları parça
  • coyote ugly filminin muziklerinden biri olan kid rock parcasi.
  • (bkz: space cowboy)
  • eve ve fatboy slim'in blade 2 soundtrackinde yer alan cowboy parcasinin sozlerini de yaziyorum, tam oluyor. kar yagisi nedeniyle evde mahsur kalan okuyucularimiz icin geliyor:

    [not: evde kendi kendine dans etmek eylemini futursuzca uygulayabilirsiniz. kammoon!]

    uh, c'mon, uh, yo, yo

    [chorus:]
    where my niggas at? (what)
    where my thugs at? (what)
    where my niggas gettin stacks?
    you know where we at
    now where my bitches at? (what)
    where my hoes at? (what)
    where my bitches chasin stacks?
    you know where we at

    [verse 1]
    niggas they drug her up like liquid
    how she dish shit
    man, woman, boy and girl got addicted
    damn she flipped it, when gone they missed it
    been on cuz, they can't stop her climb
    nigga you digs it?
    want that, well you can keep that
    cuz other bitches out there wack but you can't see that
    e-v is top notch, i had to spot watch
    to make sure i made it mine
    cuz you can't cock block, came up
    fucked the game up
    now your record sales is weak but you can't blame us
    cuz none can tame us, the game'll never drain us
    cuz we gon' stop your shine
    and it remains us
    it's all good, you takin everything sweet
    but it's the problems and the pressure that they can't see
    i'm tryin to make a quick flip
    nigga can you dig this?
    shit is real, make a mil forever be that rich bitch

    [chorus:]
    where my niggas at? (what)
    where my thugs at? (what)
    where my niggas gettin stacks?
    you know where we at
    now where my bitches at? (what)
    where my hoes at? (what)
    where my bitches chasin stacks?
    you know where we at

    [verse 2]
    uh, yo
    they callin me a savage
    cuz i gotta have it
    i aint work this hard not to ball and live lavish
    and let some clown take my shine like i aint workin overtime
    i refuse to fuck up, and lose my place i got in line, huh
    bitch please
    erased your name with ease
    and it was nothin, caught you stuntin got no room to breathe
    only into big things
    all day spit game
    tryin to put my people up on paper before shit change
    i be up, late night
    tryin to get my papes right
    after every show, i gotta go, i got a late flight
    thought they had us figure out
    cuz we pullin figures out
    not that bitch, who is she and what's that nigga swizz about?
    questions start to come about
    thought my time was runnin out
    but never cuz i'm better under pressure, guess you figured out
    stop all the dumb shit
    i came to run shit
    think i'm leaving, not at all i'm havin to much fun shee-it

    [chorus]

    [verse 3]
    uh, yo
    y'all niggas must be buggin out
    the industry we dug it out
    we always keep it gangsta we change what y'all be talkin' bout
    some get away with bullshit
    but they the ones who drown quick
    back on the block, hustlin, scrapin money up to buy a brick
    too late, cuz it's over now
    i done shut this whole shit down
    yeah it's me again, you outta touch bitch, fix your frown
    c'mon! c'mon! uh! uh! what! what! c'mon!
    bounce [30x]

    [chorus]
  • kid rock'in en iyi bilinen sarkilarindan biri. shanghai noon'da da karsimiza cikmistir, sozlerini de yazayim tam olsun:
    cowboy...cowboy

    well i'm packing up my game and i'm a head out west
    where real women come equipped with scripts and fake breasts
    find a nest in the hills chill like flynt
    buy an old drop top find a spot to pimp
    and i'm a kid rock it up and down your block
    with a bottle of scotch and watch lots of crotch
    buy a yacht with a flag sayin' chillin the most
    then rock that bitch up and down the coast
    give a toast to the sun, drink with the stars
    get thrown in the mix and tossed out of bars
    slip to tiajuana... i wanna roam
    find the old town chillin fools then come back home
    start an escort service, for all the right reasons
    and set up a shop at the top of four seasons
    kid rock and i'm the real mccoy
    and i'm headin' out west sucker... because i wanna be a

    cowboy baby
    with the top let back and the sunshine shining
    cowboy baby
    west coast chillin with the boone's wine
    i wanna be a cowboy baby
    ridin at night cause i sleep all day
    cowboy baby
    i can smell a pig from a mile away

    i bet you'll hear my whistle blowin when my train rolls in
    it goes (whistle) like dust in the wind
    stoned pimp, stoned freak, stoned out of my mind
    i once was lost, but now i'm just blind
    palm trees and weeds, scabbed knees and rice
    get a map to the stars, find heidi fleiss
    and if the price is right i'm gonna make my bid boy
    and let cali-for-ny-aye know why they call me

    cowboy baby
    with the top let back and the sunshine shining
    cowboy baby
    west coast chillin with the boone's wine
    i wanna be a cowboy baby
    ridin at night cause i sleep all day
    cowboy baby
    i can smell a pig from a mile away

    yeah... kid rock... you can call me tex
    rollin sunset woman with a bottle of becks
    seen a slimmy in a vette, rolled down my glass
    and said, yeah this dick fits right in your ass
    no kiddin, gun slingin, spurs hittin the floor
    call me hoss, i'm the boss, with the sauce and the whores
    no remorse for the sherrif, in his eye i ain't right
    i'm gonna paint his town red, and paint his wife white huh
    cause chaos, rock like amadeus
    find west coast pussy for my detroit players
    mack like mayors, ball like lakers
    they told us to leave, but bet they can't make us
    why they wanna pick on me... lock me up and snort away my key
    i ain't no cheat, i'm just a regular failure
    i ain't straight outta compton i'm straight out the trailer
    curse like a sailor... drink like a mick
    my only word of wisdom are just suck my dick
    i'm flickin my bic up and down that coast and
    keep on truckin till i fall in the ocean
    cowboy
    with the top let back and the sunshine shining
    cowboy
    spend all my time at hollywood and vine
    cowboy
    ridin at night cause i sleep all day
    cowboy
    i can smell a pig from a mile away
    cowboy
    with the top let back and the sunshine shining
    cowboy
    with the top let back and the sunshine shining
    cowboy
    hollywood and vine

    (bkz: bir lyric database olarak eksi sozluk)