şükela:  tümü | bugün
  • aerosmith'in get a grip albumunden bir parca.. (album ilk ciktiginda cryin ile surekli kari$tirdigim parca ayni zamanda)

    crazy
    (steven tyler, joe perry, desmond child)

    come 'ere baby

    you know you drive me up the wall
    the way you make good for all the nasty tricks you pull
    seems like we're makin' up more than we're makin' love
    and it always seems you've got something on your mind
    other than me
    girl, you gotta change your crazy ways - you hear me

    say you're leavin' on the seven thirty train
    and that you're heading out to hollywood
    girl, you've been givin' me that line so many times
    it kinda gets that feelin' bad looks good

    that kinda lovin' turns a man to a slave
    that kinda lovin' sends a man right to his grave
    n
    (chorus)
    i go crazy, crazy, baby, i go crazy
    you turn it on - then you're gone
    yeah you drive me crazy, crazy, crazy for you baby
    what can i do, honey
    i feel like the color blue

    you're packin' up your stuff
    and and talkin' like it's tough
    and tryin' to tell me
    that it's time to go
    but i know you ain't wearin' nothin' underneath that
    overcoat and that it's all a show

    that kinda lovin' makes me wanna pull down the shade,
    yeah
    that kinda lovin' yeah, now i'm never gonna be the same

    (chorus)

    i'm losing my mind
    girl, 'cause i'm goin' crazy

    i need your love, honey, yeah
    i need your love

    (repeat chorus)
  • ingilizce'de deli/cilgin demek..
  • beyoğlu pasajında, yarim elmanın karşısındaki, bilimum, çanta, t-shirt vs satan mekan. satıcıları pek içten, pek candandır.
  • "that kinda lovin' makes me wanna pull down the shade,
    yeah
    that kinda lovin' yeah, now i'm never gonna be the same"

    repliği ile coşturan, kılık değiştirirek bir takım strip showlara katılma isteği uyandıran şahane bir aerosmith parçası. dinlerken yaylı yatakta zıplayıp, mümkünse kırmak caizdir. aerosmith kliplerinin esas kızı gerzek alicia silverstone ve dünya güzeli yüzlü troll bedenli steven'in kerimesi liv tyler'ın klibinde okuldan kaçıp* çılgın attıkları, bir takım olmadık işlere bulaşıp, recursive kihkoh syndrome eşliğinde yer aldıkları eğlenceli bir videosu vardır ki bana kler ile beni hatırlatır (bana herşey seni hatırlatıyor desem de hepten o imajı versem) bu şekil reasürans pasajına doğru depar atmışlığımız, itfaiyeci direğinde değilse de söz konusu pasajın orta yerinde dairesel hareketler ile çığlık atıp koşmuşluğumuz vardır, ve evet lisede değildik.

    i need your love, honey, yeah
    i need your love (uzat, çığır)

    bir şekilde "çilgin" atanlar* için gelsin madem. aşk öyle deli divaneye çevirttirir adamı.
    kaldir bacagini..
    (bkz: kartal maltepe forever)
  • willie nelson'ın müthiş parçası...
  • (bkz: crazy boot)
  • seal ın çok hoş bir parçası.
  • seal ın kinin sözleri de böyledir:

    in a church,by the face,
    he talks about the people going under.

    only child know...

    a man decides after seventy years,
    that what he goes there for, is to unlock the door.
    while those around him criticize and sleep...
    and through a fractal on a breaking wall,
    i see you my friend, and touch your face again.
    miracles will happen as we trip.

    but we're never gonna survive, unless...
    we get a little crazy
    no we're never gonna survive, unless...
    we are a little...

    ...crazy yellow people walking through my head.
    one of them's got a gun, to shoot the other one.
    and yet together they were friends at school
    ohh, get it, get it, get it, get it no no!

    if all were there when we first took the pill,
    then maybe, then maybe, then maybe, then maybe...
    miracles will happen as we speak.

    but we're never gonna survive unless
    we get a little crazy.
    no we're never gonna survive unless
    we are a little crazy

    amanda decides to go along after seventeen years...

    in a sky full of people, only some want to fly,
    isn't that crazy?
    in a world full of people, only some want to fly,
    isn't that crazy?
    in a heaven of people there's only some want to fly,
    ain't that crazy?

    but we're never gonna survive unless, we get a little crazy.. crazy..
    no we're never gonna to survive unless we are a little... crazy..

    and then you see things
    the size
    of which you've never known before

    they'll break it

    someday...

    only child know....

    them things
    the size
    of which you've never known before

    someday...
    someway...
    someday...
    someway...
    someday...
    someway...
    someday...
  • tori amos'un* delisi de şööle bi şeydir:

    not sayin'
    not charmed at all
    not sayin'
    that you weren't worth
    the fall
    and i was alone when
    i knew it was real
    down the canyon
    when i knew i had come

    to the line
    through the dawn
    to the light
    to the turn
    when you said

    you could drive
    all night
    drive all night

    so i let crazy
    take a spin
    then i let crazy
    settle in
    kicked off my shoes
    shut reason out
    he said "first let's just
    unzip your religion
    down"

    found that i
    i craved at all
    saw me melt
    into your
    native shelter
    where you carved my
    name
    paper tigers scare
    and came

    alive
    through the dawn
    to the light
    to the turn
    when you said

    you could drive all night
    all night
    drive all night

    so i let crazy
    take a spin
    then i let crazy
    settle in
    kicked off my shoes
    shut reason out
    he said "first let's just
    unzip your religion
    down"
    so i let crazy
    pull me in
    then i let crazy
    take his spin
    kicked off my shoes
    shut reason out
    he said "first let's just unzip
    your religion down"
    heard that you were once
    "temptation's girl"

    and as soon
    as you have
    rearranged the mess
    in your head
    he will show up looking
    sane
    perfectly sane
    if i know crazy
  • liv taylor ve alicia silverstone nin türlü çılgınlıklar yapıp,bize off ulan of çektiren klibe sahip çok güzel aerosmith şarkısı..you drive me crazy baby..