şükela:  tümü | bugün
  • her videosunda abartısız gülme krizine girmekteyim bu aralar. bu adamın mimiği aksanı anlattıklarının absürdlüğü hareketlerinin ayarsızlığı çok eğlenceli.

    abi bu nedir ya :)
  • videoları şimdiye kadar 80 milyon kere izlenmiş adam. youtube'dan kaç para kazanmıştır merak ediyorum.
  • çok pratik (!) çözümler üreten/ürettiğini sanan (ya da belki de komik olduğunu sanan) bir aklı evvel. ayrıca (bkz: yazık la kimin çocuğuysa).
  • aksanına kurban olduğum rus'u... her videoya safety is number one priority diyerek gözlüğünü takıp başlar.

    efendim, parmak ile elmayı ikiye doğramak, su üzerinde ataç yüzdürmek, bir şişe ve su ile balon şişirmek, pipetten zurna yapmaktan tutun da kimi basit hayat kolaylaştırıcı ipuçlarına; oreo'nun tamamını süte daldırıp yemek, üfürdüyerek haşlanmış yumurtayı kabuğundan ayırmaya yahut mesela portakal suyundan basit dondurma yapmaya... falan filan... aklınıza gelebilecek her türlü şey hakkında videolar çekiyor.

    bu arada abinin elleri inanılmaz titremektedir ki bana ciddi alkol sorunları olduğunu hissettiriyor...
  • faideli bilgiler paylaşan hafif çatlak bir rus.
  • raptiyenin üstüne balon bastırıp "science experiment" diye anlatan bi abi. o mu bizle taşşak geçiyo biz mi onla taşşak geçiyoruz bilmiyorum aq. altı yedi aydır izlemediğim videosu yok bu arada. çok siki taşşağına denk ya akşama kadar bokla sidikle uğraşıyo özeniyorum ibneye. iş yok güç yok. ful takılıyo :@
  • eski show tv ve atv muhabiri uras benlioglu tarafindan fena halde cakmasi yapilmis youtube kanalidir:

    [http://www.youtube.com/user/pratikbilgiier http://www.youtube.com/user/pratikbilgiier]
  • çoluk çocuk akraba talukat hepsine izletiyorum. çoğu anlattığı şey her pratik bilgiler bahsinde anlatılan şeyler ama adamın bir aurası var, kendini izletiyor.
  • olası bir zombi istilasında yanıma alacağım süper aksanlı adam.

    can sıkıntısına bire bir. izleyin, izlettirin.
  • "what's up everybody. welcome back to my laboratory. safety is number one priority. today ı'm gonna show you... lets check it out... boom"