şükela:  tümü | bugün
  • öf aman yaaaa, nerden de buluyorum böyle şeyleri bilmem ki. şimdi işin yoksa bununla uğraş dur.

    geçenlerde bi adamla msn'de konuşuyoruz, msn diyosam, adamın 80 kere rica etmesi üzerine girdiğim yer, yani emesen memesen artık sarmıyo beni, acaaaip sıkılıyorum. neyse, konuşuyoruz, "sana soracaklarım, anlatacaklarım var.", falan dedi, "evet buyur bebeğim.", dedim. adam bildiğin cuckold muhabbetini anlattı bana 3 saat. "işimde gücümde biriyim, gayet de kariyerliyim, yalnız yaşıyorum, bekârım." falan dedi.

    burada bi es:

    bdsm olayına yabancı değilim, yaşamışlığım da vardır, okumuşluğum da. oranın nasıl derya deniz bir yer olduğunu keşfedeli 5 yl falan oluyor. ağır derecede fetişist erkek arkadaşlarım da oldu, ayaktan tut bileğe, trample, dangling, facesitting, footjob, golden molden bilmem ne, neredeyse scat dışında çok şeyi yaşadım, diyebilirim. ama bu cuckold olayı yeni bi şey olduğu için çok ilgimi çekmişti.

    "kezban değilim, sevişiyorum." temalı bu es'ten sonra devam:

    adam cuckold tarzı bi ilişki yaşamak istiyomuş, yani dışarda bildiğin çift gibi görünecekler, ama evde kadın dominant rolde olacak ve ona hükmedecek. evet aslında mistress gibi bi şey ama daha farklı. yani kadını paylaşım noktasında biraz aşırıya giden bir durum. şöyle ki, adam diyor ki, "eşim dışarda tek başına eğlensin, eve gelirken beni arasın, 'yanımda bir erkek var, sen içkilerimizi hazırla.' desin, ben de hazırlayayım. gelsin, sevişsinler, onlara hizmet edeyim." diyor. biraz humiliation, biraz submissive...hatta birazdan da fazla.

    yani demem o ki, ilginç hayatlar var, bu hayatları tanımayı seviyorum. bu adam belki de benim, senin müdürün ama böyle güdüleri var, enteresan. haa benimle de görüşmek istedi, ben net bi cevap vermedim ama görüşmicem sanırım, çünkü biliyorum ki bende bu bdsm konusunda buzdağı gibi bi potansiyel var ve ben oraya fazla dokunmak istemiyorum. soft oyunlar iyi, ufak ufak. zaten adamla konuştuktan sonra, bi ton cuckold filmi izledim, her seferinde biraz daha şaşırdım ama yadırgamadım. sonuçta sex herkes için giriş-çıkış demek değildir. adam bundan zevk alıyor, yapacak bi şey yok.

    cum eating falan var mesela, henüz bunu yapanlar var mı bu memlekette emin değilim ama 4 duvar arasında bu tip şeylerin döndüğünü adım gibi biliyorum.

    umarım dilediğiniz gibi aşağılanır ve mutlu olursunuz sevgili cuckold severler, muck! :*
  • (bkz: cuckold erkeği gavat diyerek aşağılamak)

    ya ben bu tip başlıklarda gavat, godoş minvalinde küfür eden tiplere çok gülüyorum ya. gerçekten aşağıladıklarını da düşünüyorlar da adam zaten cuckoldsa bu tip kelimeleri duymaktan rahatsız olmayı geçtim yüksek ihtimalle hoşlanıyor bile olabilir. adamın zaten cinsel fantezisi bu ve siz bu kelimeyi söyleyerek adamı doğru yola getireceksiniz öyle mi? hayır, ahlakçıların niye insanları hizaya getirmek istedikleri ayrı mesele de en azından cuckold bir erkeğe gavat ya da godoş diyerek aşağıladığını düşünmek çok acayip bir oksimoronluk bana kalırsa.
  • (ing.) 1. (isim) karısı ya da sevgilisi tarafından aldatılan erkek; boynuzlu; 2. (fiil) boynuzlamak. örnek: he was cuckolded by his wife and his mistress both.
  • aldatılan erkeği ifade eden bir kelime. ama gerçekte bir ilişki boyutunu da anlatır.aldatan kadın ile aldatılan koca arasında adı konuşulmamış bir denge vardır. bdsm ve swinger kültürü içerisinde bu tarza rastlıyoruz.gerçekte olay bir güç dengesi değişimidir.koca submissivedir ve karısı tarafından humiliate edilmektedir(aşağılanmaktadır). klasik dominant taraf-submissive taraf dengesi. swinger tarzı ilişkilerde mmf yada m+/f tipi ilişkilerde kendini bir şekilde gösterir. kadın belli sebeplerle dışarı çıkması ve bunu ve sonuçlarını kocasına belli etmesi gibi olabileceği gibi ,aynı evde yada mekanda kocasından ayrı bir odada da biriyle beraber olur ve bunu eşin farketmesini sağlar. sub koca çaresizce izler ve istediği humiliate'nin zevkini çıkarır. en uç nokta ise sevişmeye katılmak yada bu sırada hizmet etmektir.
  • (bkz: gavat)
  • (bkz: godoş)
  • xhamster'in en çok izlenen kanalı. erkeklerin %20 si eşlerini başka erkekler ile hayal ediyor sanırım. aslında gizli bir araştırma yapılması gerekir.
  • tureng'de deyyus olarak türkçeleştirilmiş olmasıyla şahsımı gülümseten ingilizce kelime.
  • ilginçtir ki sosyolojik analiz kasacak kadar çok cuckold videosu izleyip, sonra da gelip nefret kasan insanlar var. bu kadar çok cuckold videosu izliyosan demek ki bu senin fantazin. belki kadını beceren yabancı olmayı hayal ediyosun ama ahlaksız bulduğun şeyin tarafı olmaktan da çekinmiyosun. üstelik de ekran başında o karısını paylaşan koca gibi 31 çekiyosun.

    mesela işemeli porno izliyo musun? hayır. çünkü iğrenç.

    ben cuckold pornosunu izlemem zira iğrenç buluyorum hadiseyi. ama yapana da nefret kusmam. bana ne amk. ınsanoglu her zaman sevişmiştir. isteyen zarar vermediği sürece istediğini yapsın. herkes kendi ahlak anlayısına kendi davranısını uydursa bu dünya güzel bir yer olurdu. zaten belki de insanlığın bütün sorunu bu. herkes ahlak satıyor ama kimse sattığı ahlaka uygun davranmıyor.

    senelerce amatör cuckoldcuların peşine düş, fantazilerini süslesin, oradaki alfa erkeğin rolünü oynamayı aklından çıkarama sonra gel burda ahlaksızlık yeaa diye zırla. kendi ahlak anlayışına uyamayan insanın kimseye ahlak satma hakkı olmamalı.
  • sandiginizdan veya dusundugunuzden cok daha fazla sayida evli adamin fantezisi. baskasiyla seks yapan kadin olsa da baya bir erkegin karisini baskasiyla seks yaparken hayal etmesi, hatta cesaret edenlerin bunu aksiyona dokup izlemesinden zevk alan erkek sayisi cogaliyor. turk toplumu icin asla kabullenilmeyecek bir tabu ve hala marjinal bir olay olsa da swingerlar gibi cuckold deneyiminde de merakina yenik dusen adam sayisi artiyor.