şükela:  tümü | bugün
  • bir müzik grubu. herifler şu an olimpos'da bildiğin süper baba soundtrack çalıyor. selam ederim.
  • alternatif müzik piyasamız sözlü müziğe aşırı doymuş olduğu ve grubun vokal partisyonlarında pek bi olay bulunmadığı için enstrümantal müzik yapsalar daha iyi sonuçlar alacak müzik projesi. ortalama alternatif grup kadar söz yazılacağına o klarneti solist dinlesek, klezmer kafası diye yutturulurdu bir yere kadar. ama yok illa şöhret olunacak, illa o sofar'a bi çıkılacak.
  • vokalin sesiyle ve davranışlarıyla tam bir antipati abidesi olduğu grup(muş). ekip iyi, temiz çalıyorlar gayet, hatta vokal klarneti de gayet güzel çalıyor ama iş şarkı söyleme kısmına gelince, hiç girmeseymiş oraya keşke.
  • son dönemde dinlediğim en vasat grup.
  • first of all, tanım: güzel şehrimin güzel grubudur.

    öncelikle dalgana bak başlığı altındaki şu entrylere bir bakınız lütfen: (bkz: #52020668) (bkz: #63334768) (bkz: #63424518) (bkz: #65244130) (bkz: #66139871)

    üst komşumu pek dikkate almayın siz. neden? çünkü bir işte emek varsa, bir işte gönülden bir şey varsa o zaten yayılır. istenildiği kadar günümüz popçularına denilebilecek bir kelime olan vasat kelimesi kullanılmış olsun. zira onlar çok farklı. ne demiş #65244130'da: "çok umut dolular". tam olarak bu işte. yahu allah aşkına umut dolu olmak günümüzde nasıl zor bir şey değil mi? işte onlar bunu, yüreklerinden geleni müziklerine yansıtarak yapıyorlar hem de günümüz koşullarında, hem de onlarca zorluğun arasında. düşünsenize bu zorlu ama bir o kadar güzel şehirdeki hayat mücadelinizde vakti geldi ile karşınıza bir takım güzel insanlar çıkmış; içinizi umut dolduran bir müzikle. kişisel favorim ve önümdeki 15-20 yıl hayatımın soundtracki olacak gagigo'ya bir 5 dakikanızı ayırsanıza hatırım için. sadece şu aşağıdaki iki enfes mısra için bile tapabilirim size yahu*

    işten eve dönüyor, matiz yine gagigo
    mekânda pandiz kopmuş, levanından oluyor.

    p.s. : çemkirmeyeyim diyorum ama dayanamıyorum solistleri ve aynı zamanda klarnetçilerinden sevgili ozan tura, tony gatlif reisin djam'ında, kardeş grup olarak belirttiği bir diğer güzel insanların oluşturduğu cümbüş cemaat ile çalmış, oynamış sen de gelmiş burda vasat yazmışsın. neyse, saygı duyalım değil mi?* sonuçta senin demenle olmuyor bazı şeyler.

    itunes ve spotify'dan inceleyin bakalım, youtube, facebook, twitter ve tabii ki instagram'dan takip edebilirsiniz keyifli paylaşımlarını.
  • basçı olarak katıldığım bir düğünde bizden sonra sahne alan grup. eğlenceli ve kaliteli bir müzik yapıyorlar kanımca. dikkatimi çeken nokta; grupta bas gitarist olmaması. analog görünümlü bir moog klavyeden aguilar octamizer'ı hatırlatan bir bas sound'u alınıyor.
  • vapur güzelliği..

    bugün inmeye yakın dinleyebildim sadece, çok temiz caz çaldılar, 40'lı/50'li yıllar ritimleriyle, keyifli vardık kadıköy'ümüze..
  • kadıköy vapurunda denk geldiğim, sosyal medya hesaplarını inceleyerek keşfettiğim hatta hızımı alamayıp beşiktaş ıf'deki konserlerine gittiğim gruptur kendileri.

    günümüzde, kalitesi giderek düştüğüne inandığım müzik dünyasında, kaliteli müzik yapabilen nadir gruplardan biri olarak hayatıma girdi dalganabak.

    vapurda gördüğüm grup üyelerinden tutun da araştırıp takip ettiğim tüm üyeleri belli ki kaliteli insanlar, her birinin müzik tutkusu yüzlerinden okunuyor enstrümanlarını çalarken. konserde de bunu rahatça fark edebiliyor insan zaten.

    haa tek özellikleri sadece kalite değil tabi ki, bunun dışında inanılmaz eğlenceliler. kuru kuru depresyon ya da ooo kopuyoruz havası değil de, gerçekten çok eğlenceli ve kulaklara güzel müziği tekrar hatırlatan bir tarzları var.

    özellikle gagigo dinlerken yerinde oturabilen arkadaşlar varsa onları alkışlarım şahsen, bir de vakti geldi var ki nakaratı dilimden düşmedi bir kaç gün.

    son olarak benim bu gruba dair favori şarkılarımdan birini buraya bırakıyorum,
    güzel müziğe ihtiyaç duyduğumuz şu zamanlarda böyle güzel müzisyenli grupların kıymetini bilmek lazım diye de entry'e son vereyim bari.

    yalan

    tanım: çok bağımsız müzik grubu
  • okan çabalar’ı izlemek için gittiğim bkm mutfak’ta bunlar çıktı önce. dedim içimden hayda hani okan’ı izleyecektik. soundcheck yapmaya çıkmışlardı, pek bir güzel çalıyorlardı. performanslarına kalamadım ama hemen ardından şarkılarını dinledim, baya sevdim. güzel müzik yapmalarının yanında canlı canlı böyle güzel müzik çalan grupların olması çok umut verici.