*

şükela:  tümü | bugün soru sor
  • 2017'de vizyona girecek yönetmenliğini ilker savaşkurt'un yaptığı film. uluslararası ismi grooms block.
  • arkadaş tavsiyesi ile fragmanını izlediğim, 2017 de gösterime girecek olan film. düz adam olarak söyleyim müzikler iyi ise film de iyidir kafasındayımdır. fragmanda sıfır diyalog ve kaliteli müzik altyapısı var. konu zaten sert. sanırım iyi bir film geliyor.

    bi de allah aşkına, fragmanın sonundaki adam tip olarak tecavüz için mi yaratılmış nedir ?

    damat koğuşu
  • bütün ülkenin görmeye ihtiyacı olduğunu düşündüğüm bir film.

    (bkz: kan kanla değil su ile yıkanır)

    http://imgur.com/a/bjonl
  • yönetmen ilker savaşkurt'un muazzam filmi. çekim aşamalarından haberdar olduğumdan dolayı, büyük ama çoooooooooooook büyük emek harcanmış bir film olduğunu söyleyebilirim. ve sanırım hak ettiği yeri bulacak da.
  • sofia film festivalinden genç juri ödülüyle birlikte dönmüş filmdir. 13 nisanda istanbulda galası yapılacaktır. umarım gişede de başarı elde ederler.
  • galasına davetiye bulana bira ısmarlayacagım filmdir.
    görmeyi bir an önce istediğim ve uzun süre sonra beklediğim tek türkiye çıkışlı film.

    demirden leblebi yut yutabilirsen...
  • dün festival kapsamında izledim. gayet derli toplu, güzel bir film. yalnız fazla gerçekçi. oyunculuklar çok iyi. ataerkil toplum yapısı, mahkumundan polisine kadar çürümüş sistem, erkekler arasındaki güç savaşı ve masumiyet kavramları çok iyi işlenmiş. hele o keltoş sürekli gülümseyen garip adamın hali, tavrı. bir de barış atay. bence hayatına hüseyin içli olarak devam etmeli, çok yakışmış rolüne. yalnız bazı sahnelerini izlemek cidden zor filmin. benim 104 dakika sonrası anladığım ne yaparsan yap ama o koğuşa düşme!
  • yilmaz guneyin duvar filminin biraz daha derinlesmis hali gibi geldi bu film bana. yeralti edebiyatinin sinemaya iyi bir yansimasi oldugunu dusunuyorum . toplumun farkli otorite sekillerinin yansimalarini yuzumuze tokat gibi hissetirecek..
  • belgesel tadında bir film. karanlık ve gerçekçi bir atmosfere sahip. karakterlerin birbirleriyle olan ilişkileri ve eylemlere verdikleri tepkiler, filmin geçtiği alanın geniş olmaması sebebi ile içselleşmiş ve derinleşmiş anlamlar taşıyor.

    hapishanenin, insanın kendini gizleyemeceği ve saklanamayacağı bir yer olduğunu fark ediyoruz. adaletin mahkumlar tarafından dağıtılması, orman kanunlarının hapishanelerdeki hükmü, insan denen yaratığın iki yüzlülüğü, fiziksel hiyerarşi vb. film nereden nasıl baktığınıza göre anlam kazanacak derinlikte ve nitelikte.

    filmin ağır muhafazakarlık ile sapkınlığın birbirine yakın olduğunu dile getiren bir mesajıda var.

    sinematografik gözden bakacak olursak,

    müzikler, sahnelerinin önüne geçmemiş ve tam kıvamında oturmuş diyebiliriz.

    oyunculuk, barış atay başta olmak üzere çok başarılı.

    kamera açıları, metafor detayları ise sanatsal kıvamını tutturmuş.