• taylor swift'in reputation albümünden bir şarkı. ayrıca şu ana kadar albümdeki en beğendiğim parça. sözleri şu şekilde:

i, i loved you in secret
    first sight, yeah, we love without reason
    oh, 25 years old
    oh, how were you to know and

my, my love had been frozen
    deep blue, but you painted me golden
    oh, and you held me close
    oh, how was i to know what

i could've spent forever with your hands in my pockets
    picture of your face in an invisible locket
    you said there was nothing in the world that could stop it
    i had a bad feeling
    and darling, you had turned my bed into a sacred oasis
    people started talking, putting us through our paces
    i knew there was no one in the world who could take it
    i had a bad feeling

but we were dancing
    dancing with our hands tied, hands tied
    yeah, we were dancing
    like it was the first time, first time
    yeah, we were dancing
    yeah, we were dancing
    and i had a bad feeling
    but we were dancing

i, i loved you in spite of
    deep fears that the world would divide us
    so, baby, can we dance
    oh, through an avalanche?
    and say, say that we got it
    i'm a mess, but i'm the mess that you wanted
    oh, 'cause it's gravity
    oh, keeping you with me

i could've spent forever with your hands in my pockets
    picture of your face in an invisible locket
    you said there was nothing in the world that could stop it
    i had a bad feeling

but we were dancing
    yeah, we were dancing
    yeah, we were dancing
    yeah, we were dancing
    (ooh, we had our hands tied)
    and i had a bad feeling
    but we were dancing

i'd kiss you as the lights went out
    swaying as the room burned down
    i'd hold you as the water rushes in
    if ı could dance with you again
    i'd kiss you as the lights went out
    swaying as the room burned down
    i'd hold you as the water rushes in
    if i could dance with you again

yeah, we were dancing
    yeah, we were dancing
    yeah, we were dancing
    and i had a bad feeling
    but we were dancing

hands tied, hands tied
  • taylor swift'in altıncı stüdyo albümü reputation'ın en iyi şarkılarından biri ve şüphesiz ki hakkında en çok spekülasyon döneni.

dancing with our hands tied, taylor'ın mainstream fanlarından ziyade country kökenli fanlarının sevebileceği bir şarkı. swift'in albümlerinde çok arka planda kalanlarla çok fazla ses getirenlerin arasında köprü vazifesi gören ve depresif bir hava taşıyan bir şarkı hep olmuştur. 1989'da bu şarkı all you had to do was stay'di. this love gibi gözden kaybolmamıştı ama welcome to new york gibi bilinen bir şarkı da değildi. red'de holy ground'du. bu şarkılar single yapılmaz, pek bilinmezler ama fanların gizli favorilerindendir. sanıyorum ki dancing with our hands tied da bu listeye eklenmiş oldu. eğer öncekiler gibi single yapacaksa yapmasın zaten.

---dedikoduya giriş---

şarkı albümle birlikte yayınlandığında kiminle olduğuyla ilgili üç iddia atıldı. ilki, doğal olarak şu anki sevgilisi joe alwyn, diğer isim olaylı biten eski ilişkisi calvin harris ve son olarak -bunu ortaya atan kimse çıkıp hesap versin- karlie kloss.

kloss ile başlamak gerekirse, ikisi de eşcinsel olmamasına ve kendi ilişkileri olmasına rağmen, swift'in onunla arkadaşlığı başladığından beri bu iddialar bir türlü durmuyor. zamanında one direction fanları bunu harry styles ve neydi o çocuğun adı? ha, louis, ona yaparlardı. o zaman bu fanları her gördüğümde beni bir gülme alırdı. ölçüyü mü kaçırdım, ne yaptım, bilmiyorum. ahları tuttu.

eğer albümde kloss ile ilgili bir şarkı varsa, o da this is why we can't have nice things'tir. swift'in kloss'u kenara attığı çok uzun zaman oldu. sadece kloss'u değil, adı üzerinden prim yapanların çoğunluğunu şutladı.

esas konuya dönecek olursak, şarkı "i loved you in secret first sight, yeah, we love without reason, oh, 25 years old" diye başlıyor. taylor, calvin harris ile tanıştığında kendisi 25 yaşındaydı, joe alwyn ile tanıştığında ise joe 25 yaşındaydı. şu şekilde devam ediyor, "my, my love had been frozen/deep blue, but you painted me golden."

"golden" ifadesi so it goes ve dress'te görüldüğü gibi joe için kullanılan bir çağrışım. ayrıca "my love have been frozen" kısmına bakarsak, swift, alwyn'le 2016 met gala'da tanıştı ama o geceden sonra tom hiddleson'la birlikte oldu. üç ay boyunca başka biriyleydi ki gorgeous'ta buna değiniyor. buna karşılık harris'le 2015 brit ödülleri'nde tanıştı ve üzerinden çok zaman geçmeden ortalıkta görünmeye başladılar. bir bekleme durumu yoktu. ben oyumu joe'dan yana kullanıyorum. (konu yaştan açılmışken aklı hala kloss ihtimalinde olan varsa taylor, karlie'yi ilk gördüğünde 2013 victoria's secret şovundaydı. biri 23, diğeri 21-22 yaşındaydı.)

öyle görünüyor ki, swift gerçekten de tüm beklentileri alt üst ederek bu albümde calvin'i yok saydı.

---dedikodudan çıkış---
hesabın var mı? giriş yap