daniel melingo
-
o yoksa bende yokum.
2 hafta evvel istanbul u fethetti be adam nasıl yok öyle bişey ne hakla bu ne cüret alla alla.
"el escape" ki herbirinizin ceketini çıkartacağı bir melodidir.
delikanlı adam vesselam kulaklarımızınpasını ayaklarımızın turağını bir sifkede çekip alan bizi omlete giden yumurta kadar sade bir uygunsuzlukta çırpan çatal darbelerini ciğerimizde soluduğumuz şahıs
daniel melingo
tango tango tango
(bu arada bu sözlük hakkaten de yoksul bir bilgi kaynağıymışta bizim yeni haberimiz oldu ayyy sakın daniel amca duymasın.)
kırmızı ve siyahta buluşmak üzere. -
arjantinli paolo conte gibi bisidir bu abi. sahanedir. cd kutulari da pek bi oyuncakli, eglencelidir; cocuklugumuzdaki kat kat kagittan yapilmis uc boyutlumsu kitaplara benzer.
-
son dönemlerin en iyi tango müziği üreticilerindendir. sesini konuşur gibi bir taraflarını yırtmadan kullanır şarkı söylerken. parçalarını sadece dinlemek bile en az dans ediyormuş gibi keyif verir. ancak anlayamadığım bir şekilde kimi müthiş parçalarına garip bitişler seçmiştir. mesela bazı parçalarında* birileri alttan vıyıvıyıvıyıvıyı* derken kimilerinde* de daniel melingo bizzat kendisi hmmmvoooaaaaaaaaaavmmm şeklinde bir şeyler mırıldanmaktadır. nasıl süper ötesi müzik yaptığını parça bazında merak edenler olursa;
(bkz: sin luna)
(bkz: ayer)
(bkz: leonel el feo) -
bu gece beyoğlu ghetto'da über ötesi bir konsere imza atmış çok acayip müzisyen.
nasıl bir çıldırmak, o ne enerji... sahneden taştı adam.
uzun ceketi, yüzünü yarı yarıya örten fötr şapkası, boynunda fularıyla çıkıyor sahneye.
tuhaf bir adam. sonra şarkı söylemeye başlıyor. ahım şahım bir ses değil, sahiden seste bir numara yok. fakat nasıl şarkı söylemek, nasıl bir anlatım gücü, müzikal ifade yeteneği...
müthiş karizmatik bir deli. film karakteri gibi, karikatür gibi. sanki adamı sahneye çizmişler.
eline aldığı her enstrümanı da çalıyor manyak. hopladı, zıpladı, yerlere yattı, ayakkabısını çıkardı kulağına yaslayıp telefon yaptı birileriyle konuştu... sahnede inanılmaz teatral bir gösteri yaptı. çok etkilendim.
şuradan ve buradan sahnede nasıl şekilden şekile girdiğine dair miniminnacık bir fikre sahip olunabilir. "miniminnacık", çünkü sahiden tarif edilir gibi değil sahne varlığı adamın.
mutlaka görülmeli. -
-
arjantin'in tom waits'e cevabıdır diyorlar. arthur h'e fransanın cevabıdır diyorlar. sen ne mene bir soruymuşsun tom waits
-
milongalarinda dans etmek muthi$ zevkli.
canli dinleyip sesine dans etmek de nasip olsun.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap