şükela:  tümü | bugün soru sor
  • son 6-7 yıldır çekmeköy- taşdelen - samandıra üçgeninde toplu konut inşaatları gerçekleştirirken
    zannederim ilk kez, bu üçgenin dışında dragos'a sıçramış dragos royal towers adıyla yeni bir proje başlatmış inşaat şirketi,
    bu hızla giderlerse yeni ali ağaoğlu'lar görmemiz pek yakındır,
    ne yapsalar peynir ekmek misalidir bu kişilerin.
    http://www.dapyapi.com.tr/
  • 29 mart 2009 yerel seçimleri'nin kazananlarından birisidir galiba deyip kaçıyorum.
  • biraz önce reklamlarda gördüm kendileri burgu kule diye bi residence yapmışlar. bari yiv kule falan deselerdi. burgu kule ne yaa? makarna mı bu?
  • nasil ve ne sebeple oldugunu bilememekle beraber beni asgari 500 bin turk lirasi sahibi olarak bellemis firma. yoksa gun asiri dalga kule projemizden ev alin diye sms atmazlar. veya naif bir espri anlayislari var dalga geciyorlar.
  • sürekli ve yoğun sms tacizi ile konut pazarlamayı akıllıca bulan bir pazarlama ekibine sahip inşaat firması, bu yüzden isimlerini duyunca bile husursuz oluyorum, beni husursuz eden bir yapı firmasına da zaten beş kuruş bağlamam. önce insanları taciz etmeden kendilerini pazarlamayı öğrensinler.
  • sms ile taciz ediyorlar, hatta bazen günde 4 mesaj attıkları oluyor. reklamın kötüsü olur kardeşim, öğrenin artık.
  • açılımı doğru alanda projeler olan inşaat firması. ancak dragos ta yaptıkları projenin çok da doğru alanda yapılmış olduğunu düşünmüyorum. bu kadar reklamı yapılan, iddaalı bir projenin denize daha yakın ve hatta denize sıfır olması gerektiğine inanıyorum. bir de orası dragos değil be güzel kardeşim.
  • (bkz: amfora kule)
  • bedava 1+1 daire verdiğini iddia ediyor bana gönderdiği mesajlarda. insan babasına yapmaz böyle bi kıyak.

    -dap yoksa sen yıllar evvel ormanda kaybettiğimiz....
    -baba baba..
  • dalga geçer gibi bütün proje web sitelerine "ödeme planı" menüsü koyan ama ödeme planı koymayan şirkettir. ödeme planını yani fiyatları öğrenmek için satış ofisi'ni arayacaksak ne diye ödeme planı diye menü koyuyorsun siteye? hem fiyatları sitede açıklamadıkları ve gizli tuttukları için kişiye göre mi fiyat çekiyorlar algısı yaratmaktadır.