şükela:  tümü | bugün
  • giydiği her şey üzerinde emanet gibi durur.
  • (bkz: alişan)
    aslında omuzsuz daha doğru
  • bir erkeğin yaş / sevişme eğrisinde geniş omuzun harcanacak zaman / marjinal fayda oranında istediği verimi alamayacağını farketmiş zeki erkektir. geniş omuz elde etmek için harcayacağı günde yarım saatini daha fazla para kazanmaya harcayarak ''senin dar omuzlarını yirim'', ''bence göbek sana yakışıyor'' şeklindeki hitaplara maruz kalan erkektir ayrıca.

    d:dar omuzlu kişi
    g:geniş omuzlu kişi
    t:taş hatun

    t - ay ne kadar geniş omuzlarınız var.
    g - teşekkür ederim, teveccühünüz.
    d - alo, evet, bütün google hisselerini satıp petrobras alın, dövizin yarısını bozdurup japon yeni alın onunla da.
    t - ay pardon, yanlışlıkla kulak misafiri oldum, ben de warner bros'u çok severim.
    d - four seasons'da kalıyorum, adım mahmut. kıroyum ama para bende.
    g - benim de evim var, kağıthane'de, omuzlarımı geliştirirken fazla para kazanamadım ben.
    d - bende omuz var mı yok mu belli değil, fakat siz benim olmayan omuzlarımı otel odamda inceleyebilirsiniz, elektron mikroskobu aldım sırf bu iş için.
    t - buyrun çıkalım.
    g - ben de eve gidip biceps çalışayım biraz, kağıthane'den geçiyor musunuz?
  • bunun karizması başka oluyo, kızlar hastası ama kimse çatırmıyo. bilen bilir, dar omuz rulez, hell yea.

    *
  • (bkz: tolga çevik)
  • kafa yapıları bu tür erkekler için çok mühimdir. kafa yapısı demişken entel dantel entryisi yazdık sanmayın lan sakın.

    kafa yapısı normal ve altında ise örneği verilmiş zaten. şöyle bir şey ortaya çıkıyor ki; çok da kötü görünmüyor hani:
    http://imgarsiv.sabah.com.tr/…5125a744a15074dbr.jpg

    ama biraz koca kafalı bir yapıya sahipseniz, vicudunuzu kafaya uyarlamak zorundasınızdır. aha da şöyle:
    http://website.lineone.net/…/mustafa-sandal-kop.jpg

    ammaa hem küçük kafalıysanız hem de vicuda gazı fazla verirseniz, saybörk komando, optimus prime gibi bir şey olursunuz ki, sonuç söyle birşey olacaktır:
    http://www.internetteyim.net/…/gallery/128_7309.jpg

    kısaca dar omuzlu erkek yoktur. kafa yapısına uygun omzu olmayan erkek vardır. ya kafa yapınızı kökten değiştirin, bu tür antin kuntin işlerler uğraşmayın ya da vucudunuzu kafaya uygun hale getirmeye uğraşın, ter dökün biraz, aslanlarım benim.
  • iskelet yapısı darsa götünü de yırtsa geniş omuz sahibi olamaz.
    iskelet yapısı dar değilse zaten dar omuzlu değildir.
    eee?
    aynen devam. yemişim darını genişini.
  • ''bi* zamanlar, önemli olan boyu değil işlevi diye yırtıyordunuz lan! ahanda bundan da kaçın becerebiliyorsanız, dar omuzlular sizi!'' sloganıyla isyan eden hanımefendilerin son kurbanı.

    hemen kızılmasın ama. bu hanımefendilerin önemli bir çoğunluğu gelişim endişesiyle daha veletken basketbol, hentbol yüzme vs. ile ilgilenmiş selvi boylu insanlardır. ayrıca, bu klanın fertlerinin belleri de acayip incedir. yağ felan yoktur hiç. izleyecinin göz zevki doruktadır daima. boş lakırtı yapmayalım yani. ayıptır.
  • doğuştan britpop icra etmeye yöneltilmesi gereken erkeklerdir. bütün manchester böyle mi lan, meraklar içerisindeyim.