şükela:  tümü | bugün
  • neden bilmem bu adamı her görü$ümde ku$um aydın aklıma geliyo ''iyiki futbolu bıraktı allahımaaabin$ükürrleaar olsaan'' diyo iç sesim. ku$um aydın'ı da her görü$ümde platt'ın belcika'ya 25 metreden taktıgı gol aklıma geliyo ''helal olsun e$$eoglue$$ege'' deyiveriyorum.
  • osmancik gibi saçını yana tarardı bu adam.
  • 1966 ingiltere dogumlu orta saha oyuncusu. uzun yillar milli takimda kaptanlik yapti. aston villa'da oynarken bari'ye 5.5 ml pound'a transfer oldu. tum kariyeri boyunca hep sevildi sayildi.
  • doğumgünü 10 haziran olan istikrar sembolü eski golcü orta saha.
  • yillarca anlayamadigim bi sekilde ingiliz futbolunun altin cocugu olarak adlandirilmistir.. her nedense bi buna bi de skilachi mydi neydi o sikten bozma herife hic kanim isinamamistir.. gecenlerde turkiye de golf oynarken uzatilan mikrofona klasik geyikleri siralamistir.. "tabi cok gelisti turk futbolu adam oldu filan, simdi cekil de atis yapicam birader..."
  • saclarını uzatsada, kısaltsada, 30 metreden röva$ata atsa da, takımını dünya $ampiyonu yapsa da gözümde, mutfak programinda hamur acıp, sütlü nuriye yapan ku$um aydın'dan bir gram fazla birisi degildir.
  • tam bir fırsatçıydı. sahada pek gözükmeyen, süpriz gollerle şapkadan çıkan tavşandı. gollerinden birini de milli takımımıza atmıştı. (bkz: 31 mart 1993 turkiye ingiltere maci)
  • başarılı ve efendi bir futbolcu olmasının yanında harun erdenay'a benzerliğiyle de gönülleri fethetmiştir.
  • italya 90'da (sanırım) kamerun'u tek golle geçen ingiltere'nin golünü bu abi atmıştı. ardından gazetelere geçen demeci de "bir atarım, pir atarım" şeklinde olmuştur (bkz: çakarsam oturturum). arsenal'de de uzun yıllar oynamıştır.

    edit diyelim: habermas uyardi ki gol belcika'ya atilmis*. hatta dakikasini da ben vereyim, 119. 2. tur maci oldugunu da belirteyim. saygilar.
  • lazio'da top kosturmuslugu vardir