şükela:  tümü | bugün
  • arma 2 : combined operations'ın steam'de en çok satanlar zirvesine yerleşmesinin sebebi olan, 220 km2'lik open-world zombi modu.

    http://www.dayzmod.com/
  • lead modder'ının arma 2'nin yapımcıları bohemia interactive community tarafından işe alındığı ve gelecekte arma 2'nin official bir parçası olacak olan, zombilerden çok size ihanet edebilecek insanlardan korkmanız gereken, yemek yemenin zorunlu olduğu, harita ve pusula bulmadığınız sürece yön bulmanın tamamen vahşi hayat kurallarına bağlı olduğu, ölümün permanent death olduğu şahane oyun.
  • (bkz: trust no one)
  • güzel oyun. ama 24 doları hakediyor mu onu bilmiyorum. çünkü oyun henüz alpha daha beta bile değil. şimdilik twitch ve own3d gibi platformlardan streamleri izleyerek idare ediyorum.
  • arma 2 ve arma 2 operation arrowhead i steam uzerinden alıp 24 dolar verip ustune de dayz mod'u kurup hala oynamadığım oyun.

    binbir teferruatla oyunları kur, version un eskiymiş, patch indir, battleye yukle, sixupdater yukle, sixupdater .net 4.0 istiyor onu yukle, oyuna gir, bazı serverlara hala gireme, neden giremedigin anlasılmasın, en sonunda bi servera gir ancak butun grafik simsiyah olsun, önünü göreme, forumlarda çözüm ara, battleye'ı yeniden yğkleyişnce düzeliyo desinler, battleye missing string hatası versin, kullanıcının biri dayz updater diye bi şey yapmış onu indir, kur, o da "senin java'n yok, java lazım" (java var) desin, java indir kur, yine olmasın, oyunu steam'den verify etmeye çalış hata versin, eeeeeeeeeeeeeeee ananın amı.

    20 senedir oyun oynuyorum, ne modlar editledim, neler neler yaptım ama şu siktiğimin dayz inin içinden çıkamadım.

    bi heves verdiğim paraya yanarım. adam gibi bi install yapamadığınız için de beyninizi sikeyim.

    mod oturuncaya kadar para vermeyin.

    edit: oynamayı başardım, eger siz de anlatıldıgı sekilde yuklemenize ragmen zorun yaşadıysanız linke göz atabilirsiniz.
    http://dayzmod.com/…etedchernarus-problem-solution/
  • dota 2'nin warcraft'tan ayrılarak standalone olması, counter-strike'ın half-life'tan ayrılıp standalone olması gibi, kendi yoluna gitmeye karar veren popüler mod.

    http://dayzdev.tumblr.com/…the-end-of-the-beginning
  • sadece operation arrowhead ile oynanabiliyor. şahsen ben sadece arrowheadin cd-keyini alıp oyunlarıda torrent indirdim. boşuna combined ops almaya gerek yok.
    ama oyun çok zaman alıyor. 2 saat kadar bir tepede birilerini beklediğimi, yarım saatte sürünerek 100 metre aldığımı biliyorum.
  • yıllar sonra pc'ye dönüşle ultima'ya başladıktan sonra, "ehh sikerler ultimayı, süper bişi lan bu" dedirten oyundur efem.
  • orijinal bir fikre sahip oyun. tam orijinal demek dogru olmaz da, ama hayvan gibi haritada multiplayer ve zombie survival ogelerini birlestirdigi icin bana orijinal ve eglenceli geldi. ps3 icin de ciksaydi su anki bf3 eksisozluk ekibi olarak beraber takilip, yeni yerler, esyalar arasaydik, super olurdu lan.

    merak ettigim bazi seyler var, mesela ilk basladiginda uzerinde hicbir silah falan olmuyor mu? hicbirsey olmadan nasil diger elemanlardan kurtulabiliyorsun?
    oldugunde tum esyalarin kayboluyor mu?
    harita canli mi? yani yeni esyalar, yeni okazyonlar oluyor mu?
    bir server'da kac kisi oluyor?
    para olayi var mi?
    oyunun tam olarak amaci nedir? (sag kalmak disinda)

    oyunu oynayanlardan aciklayici, anlatici entry'ler bekliyorum.