şükela:  tümü | bugün
  • ölmüş.
    yakınlarına taziyelerimi sunuyorum.
    hayattayken kendisini antipatik buluyordum.
    ölmesi onu sempatik yapmadı.
    kaypaklık yapamadığım için üzgünüm.
    sevgiler.
  • ekranda öyle kıpır kıpır, öyle sıcakkanlı görünürdü ki ne zaman kendisini görsem izlemek zorunda kalırdım.sabah gördüğümde şoka girdim diyecek hiçbirşey yok gerçektende..
  • hayatın ne kadar boş olduğunu yüzümüze çarptı.

    şaka gibi. oradan oraya hoplayıp zıplayan, hayat dolu, yeni anne olmuş bir genç kız, ve o beklenmeyen haber. ölüm cidden yakışmadı ona. ne söylesek boş. allah rahmet eylesin, ailesine sabır diliyorum. en çok da geride kalan çocuğu için üzüldüm.
  • bazı insanları hayalinde yaşlı olarak canlandırmazsın ya kendisi de benim için o kategorideydi.. ufacık kıpır kıpır haliyle "acaba 70 yaşına gelince nasıl olur" diye düşünmüşlüğüm vardı.. bugün anladım ki o hiç yaşlanmayacak, hep genç kalacak..
  • herkes sevmiyordur belki ama nefret edeni hiç yoktu. zaten nefret edilcek bi yanı da yoktu. ünlülerin evlerine girip dolaplarını filan karıştırırdı, avm'lerde insanlara soru sorup para verirdi, hoplardı zıplardı.. inanılmaz da sempatik bi insandı. benim ölümüne üzüleceğim az ünlü var sanırım, aha biri de bu kızcağızdı.

    ve belki de hayatın cilvesidir, bir başka çok sevilen insan barış manço ile aynı gün vefat etti.
  • çok şirin diye sevilir, çok geveze diye eleştirilirdi.

    fazla vakti olmadığından gülebileceği her şeye gülme, söyleyebileceği her şeyi söyleme arzusundaymış meğer...

    nur içinde yatsın...
  • öldüğüne inanamadığım sempatik insan. şubat ayında çok sevdiğim yakınlarımı kaybettiğim* için bu ay hep diken üstünde geçer. bir aksilik çıkmadan şubat'ı çıkarsam diye düşünürken onun vefatı acılarımı tazeledi. minicik oğlu hep bir yanı kırık yaşayacak. sevdiklerine sabırlar diliyorum.
  • ilk şok ve inanmama safhasını geçtim, reddetme aşamasındayım sanırım. sabahtan beri hakkında okuduğum her şey masal gibi geliyor.

    haftaya eline mikrofonu alır yine bağıra çağıra konuşur, zıp zıp zıplar bu deli, diyorum. üzülüyorum sonra. ben ortaokuldayken kral tv'de vjliğe başladığı ilk günleri geliyor aklıma. daha 18 yaşındaydı muhtemelen. kendisine hiç mektup gönderilmemesinden yakınıyordu. biz de en yakın arkadaşımla beraber oturup mektup yazmıştık. onu ne kadar çok sevdiğimizi anlatmıştık...

    huzur içinde uyu güzel insan.
  • mekanının cennet olmasını istediğim tatlı kızdır. enerjisini her ekranda gördüğümde ben de onun gibi olmak isterdim hep.

    ama ölümünün arkasından daha sebebi bile ortaya çıkmamışken hemen alkole bağlayacak kadar sığ haberciliğin yapıldığı samanyolu haber sitesi, allah sizi bildiği gibi yapsın.
  • her gün saat 4'te uyanan bünyeme sabah 11'de anne tarafından defne'nin ölüm haberinin verilmesi ne kadar boktan bir duyguymuş. kendisini tanımazdım, programlarını izlemezdim lakin kendimi o kadar kötü hissettim ki. ölümü yakıştıramadım aslında defne'ye, bu kadar hayat dolu bir insan bu kadar genç ölmemeliydi. aslında içime düşen korkunun nedeni ölümün hep bize yakın olduğunu tekrar hatırlamaktı ya neyse. ruhu şad olsun..
hesabın var mı? giriş yap