şükela:  tümü | bugün
  • galiba buydu, kaset posterini commandostan yürütmüşler, altı adam dizilmiş arka arkaya, her gördüğüde kopuyorum...
  • (bkz: deli dalak)
  • bu dizi sayesinde deli yurek yuzugu sektörü ulaşmıştır, kısa zamanda "deli yürek paltosu, deli yürek araç içi telefon kiti, deli yürek topuklu ayakkabısı, deli yürek bilmemnemarka cipi ve deli yürek sevgili" de piyasaya çıkabilir; mütiş satar.

    "ben maço sevmem" tawırlarıyla girdiği her ortamda alafranga bi "özgürlük" hemofili sergileyen tür cins kadınlar bile bunun hastasıdır, gizli gözlerle, çarpık bakışlarla izlerler bu diziyi. kadın milleti her daim aha böyle "kızan" erkeklere, sert modellere, "ibrahim tatlıses" şekillere hayrandır.
  • haala annamıs deilim mert adam kendini allahmı zanneder girmis herifin omzuna bıcak herif sırıta sırıta kuscu denen ismi cismi belirsiz catı yaratıgıyla muhabbet etmeye baslıo yok abi boole bisii yaa devletin hastenesi var doktoru var hemsiresi var
    nedir turkish rambo tripleri siddetle kınıorum diziyi
  • super yaratık tek basina etrafındaki butun mafyayı dagıtan nasıl yapıyor anlamıyorum panzerler,taramalılar falam adamlar 100 kisi bu yusuf tek ki$i gidin diyo gidiyorlar nasıl i$ anlamadım..
  • bi bolumde bu adama 20 kisi silah doorultuyo buda utanmadan 20 kisiye silah doorultuyo (nasi oluyosa)diger adamlar tirsiyo bunu birakiyo.bunu ben ne supermanda ne oruncek adamda gordum
    pes diyom
  • (bkz: allah korusun)
  • dunya mafyasinin ornek aldigi turk saheseri
  • iki eline de silah alip izleyenlerin olduguna sahit oldugum dizi..
  • mhp kurmaylari p.tesileri bu dizi yuzunden isi gucu birakip bunu seyrederlermi$.. ulkucu terbiyesi almi$ bu cocuk.. severiz.. guzel abimizdir kendisi derlermi$..