şükela:  tümü | bugün
  • darbe olunca tankın altına yat diyen devlet, virüs gelince 15 gün evinde yat diyemedi sana.
    söyleyeceklerim bu kadar.

    (bkz: padişahım çok yaşa)
  • malum şahsın dua ve sabır öğütünün yanı sıra konut kredisi müjdesi vermesi, bakanının kendi ohalinizi ilan edin demesi ve hashtag kasması, yandaş gazetecinin düğünüm var deyip sempatik ortam yaratma çabası gölgesinde biz emekçiler her gün tıpış tıpış işimize gidip geliyoruz. neden gidiyoruz? çünkü baba bizim arkamızda durmuyor. 65 yaş üstü sokağa çıkması yasaklanıyor, 65 yaş üstü olup çalışan kaç kişi var acaba? ekonomiyi veya patronları ne kadar etkiliyor? kamuda ya mesai saatleri düşürülüyor ya da dönüşümlü çalışma sistemine geçiriliyor. biz zaten ödediğimiz vergimizle kamu maaşlarını karşılamaya devam ediyoruz. peki özel sektörde? özel sektörde parası olan, imajını düşünen veya çalışanının sağlığını düşünen şirketler evden çalışmaya çoktan geçti. peki parası olmayan, parası olup imajını düşünmeyen veya (burası çok önemli) parası olup çalışanının sağlığını düşünmeyen şirketler ne yaptı? aynen çalışmaya devam kardeşim.

    devlet bize bakmak için topladığı tüm parayı yıllar boyunca afiyetle yedi.hepimiz izledik. devletin sokağa çıkma yasağı koyacak gücü de yok bize bakacak parası da yok!
  • katildigim tespit.

    su ulkede 3 ay boyunca alkol ve sigara icilmesin memur ve emekli maaslarini odeyemezler. cok ciddiyim.
  • devletin parası olsa bir saray daha yapar diye katıldığım acı durum.

    lafa gelince "dünya lideriyiz", " almanya bizi kıskanıyor" " abd tir tir titriyor" ama iş acil durumlarda halkı korumaya geldi mi sülaleyi sarayda karantinaya alıp, "dua edin".
  • halbuki devlet bize baksın diye vergi vermiştik.
  • (bkz: ihtiyat akçesi)

    merkez bankası’nın 41 milyar tl’lik ihtiyat akçesinin 21 milyarı hazine’ye aktarıldı

    merkez bankası'nın zor günler için kenara ayırdığı parayı bile yediler lan bunlar. kendi canınızı kurtarın a dostlar. sadece covid-19 değil, şu dönemde başka hiçbir hastalığa yakalanmamaya çalışın. aman diyim...
  • var da parayı bize harcamak istemiyor. kanal istanbul projesi, saray masrafları, büyük firmaların borcunun silinmesi vs bunlar daha önemli. sen kimsin köpek? sus ve çalış şimdi
  • akp çocuklarından birinin altına çektiği 3. ferrarisi için vardır ama...

    geçin arkadaşlar. bu şerefsizlerin yönnettiği sistemden size hayır gelmez. sokağa çıkma yasağı uygulayacak kadar bile parası olmayan bir devletten bahsediyoruz...

    sağlık bakanının "herkes kendi ohalini ilan edebilir" sözünün açılımının herkes kendi götünü kurtarsın demek olduğunu anlayalım artık.

    böyle bir durumda bile ihale peşinde koşup yandaşlarına göz kırpan insanlardan medet ummayın.
  • adamlar kefen paramızı bile yemişler lan.yani çok da şeyapmamak lazıııım.
  • öncelikle devlet değil, akp hükümeti.
    sonrasında,
    hükümetin parası olması ama bize, sıradan vatandaşa harcamak istememesi durumudur.
    devleti şirket gibi yönetenlerin zihniyetinin sonucudur.
    para yok değil, var fakat biz marabalara değil.
    geçiş garantili köprülere, yollara,
    yolcu garantili havalimanlarına,
    hasta garantili şehir hastanelerine ve müteahhitleri kalyon&kolin&cengiz&limak inşaatlara var.
    biz ise 85 milyonuz, tohumumuza para mı sayıldı?
    hükümete gelişimiz kaça ki?
    ölen ölür, salası verilip kepçeyle kireçli mezara gömülür.
    kalan sağlar, işi kaybedip aç kalanlar ümmetin reyisindir evelallah!