şükela:  tümü | bugün
  • navigator'in orjinal modeli birkac yil once tarihe gomulmustur. soyle soyleyim, bahsettigim cikolata kokulu efsane klas modelli olanlarini artik tayvan'da bir fabrika uretiyor ve ne yazikki eski nesil navigator yerine sacma halat amblemli ve kokmayan modelini uretiyor. bu yuzdendir ki hala eski modelden bulduysaniz kesinlikle alin derim, zira kalite olarak daha iyisi bir daha uretilmeyecek. (ilk cikan caterpillar botlarin saglamligi gibi)

    devamli surette amerikan dolarina endeksli fiyati iner cikardi, ama bizim lise zamanlarinda dolar devamli surette firladigindan fiyat artardi. orjinal dexter magazalarinda 200 milyona satilirken ankara'da neo kundura(karum), necatibey'deki amerikan pazarinda yari fiyata ayni modeli bulabilirdiniz.
  • açık mavi kotun altına çorapsız giyilmesi gerektiğini düşündüğüm ki zaten her zaman çorapsız giydiğim, artık bir klasik olmuş güzel ayakkabı. son derece rahattır.
  • yurdun her hangi bir köşesinde adanalı zannedilmenize yol açabilen dexter modeli.

    adanalı mısın diye soran olmuştur bana. niye diye sorunca da ayakkabımı göstermiştir.
    hayır ankaralıyım deyince de tepki değişmiyor. zira bu navigator modeli ya ankara ya da adana'nın resmi giyeceğidir.
    her şeyin altına uyar namussuz. rahatlığı ise cabası. takribi 6 senedir yurtta gezmediğim köşe, yapmadığım yol, girmediğim pislik kalmadı. çok da hor kullandım. kavurucu güney sıcaklarında falan bir dikişi bile atmadı bu ayakkabının. takdir ettim. sağlamlık ve kalite nedir baştan öğrendim. şu an bir 6 sene daha giyilebilecek gibi duruyor. büyükmüşsün, bambaşkaymışsın abi. saygılar.
  • çok rahat ayakkabılar üreten dexter firmasının üretmiş olduğu en baba ayakkabı modeli. bu ayakkabıların deri ve süvet gibi çeşitleri, siyah ve kahverengi gibi renk seçenekleri bulunmaktadır. 90'lı yılların sonunda ve 2000'li yılların başlarında özellikle adana'da liseli çocukların olmazsa olmazlarındandı. amerika'dan kaçak olarak getirilen çikolata kokulu bu ayakkabılar fahiş fiyatlarıyla da dikkat çekerdi. haaaa bi de çorapsız giymek caizdir bu ayakkabıları...
  • terlik giymek kadar rahat anında ayağına geçir. akabinde ve detayında karizma.
    bunun bir benzeri de (bkz: sperry topsider).
  • dexter'in yeni sezonunun ilk bölümünün adı gibi durmaktadır. s07e01
  • yaz için en ideal ayakkabı. el dikişi olduğu için bol bol hava alabılır bır yuzeyı vardır. ayrıca derısı de kalıtelı oldugu ıcın ve astarı olmadıgı ıcın yaz aylarındakı en ferah ayyakkabımdır. adidas climacool falan bunun yanında soba...
  • alalı 2 yıl olmasına rağmen, rahatlığından ve tabanındaki kokusundan gram kaybetmeyen enfes yaz ayakkabısı.
  • adana'nın ve adanalının resmi ayakkabısıdır. severek giyiyoruz.

    amerikan pazarı'nda 50 kağıda bulunabilen ayakkabıdır ayrıca. fena çakma olanlar 25 lira ama 50'lik harbi güzel.
  • 50 kağıda orjinal buluyorsanız vallahi 2 tane alırım bulana da komısyon atarım.

    orjınalının fıyatı 240 lıra gun ıtıbarıyle...