*

şükela:  tümü | bugün soru sor
  • edit:zevzeğin biri başlığı dış hekimi olarak değiştirmiş.

    arkadaş ben de bunu anlamıyorum. öğretmenlerin tatilinden daha çok ilgi çekmesi gerekiyor.

    adamlar ya basit bir aletle diş çekiyor, ya da dişi oyup içine dolgu malzemesi (hafriyat) koyuyor.

    biraz uğraşan bir teknisyen bile çekim ve dolgu işlemlerini sorunsuzca yapabiliyor. üstelik bir çok dişçiden daha iyi.

    -diş çekimi kolay. evde bile yapılabilir. üstelik pahalıya yapıyorsunuz.
    +ama lateral sinirlerin milimetrik basınç hassasiyeti göz önünde bulundurularak..
    -yaaa bırakkk. milleti söğüşlemeyin.

    bu işlemleri de bi kamyon paraya yapıyor. malzeme maliyetlerinin de öyle çok olduğunu zannetmiyorum. bir kerpeten ne kadar pahalı olabilir ki? şimdi gelip eleman kira falan derler. eleman ve kira masrafı olmayan işyeri mi var? herkes bu maliyetleri karşılıyor.

    üstüne vergi de vermezler. mesela eczacılar bakkal olarak görülür ama vergi kaçırmaları imkansız. kuruşu kuruşuna verirler. ama dişçilerin aylık kazancı ortalama 300 lira falan görülüyor resmiyette.

    sonuç olarak dişçilik bence fakültelerde değil teknik liselerde olması gereken bir meslektir. torna-freze-dişçilik gibi bir bölüm olmalı.
  • (bkz: here we go)
  • kafaya bak kafaya. müthiş analiz yarın gel sağlık bakanı olarak başla.

    hayvanat bahçesi müdürünün tübitak'a başkan olmasından sonra sen neden bir açık kalp ameliyatı yapamayasın.

    edit : ulan hıyar ağası sen önce başlık açmayı öğren. dış hekimi nedir amk.
  • (bkz: ne diyo bu)
  • kimse sana değer ver demiyor ki. yap sen de kendi diş hekimliğini. takıl kafana göre.
  • diş demiyor arkadaşlar dış diyor dış, sorun yok. tıpta henüz öyle bir bölüm yok ama öncesi sen olabilirsin.
  • elindeki aletlerle sadece dişimizi değil tüm anatomimizi kanırtabilecek potansiyele sahip birine gösterilen saygıdır. sen yine gösterme ama o koltuğa oturduğunda bu fikirlerini pek belli etme istersen.
  • 1 cm2'de mucize yaratan her insana saygı duyarım.
    diş hekimleri de başı çeker.
    dişin ağrıdığında bunu çok net anlarsın.

    edit: bu entry için, diş hekimlerine yalakalık yapıyorsun diyen çaylak, kanal tedavisinde sinirine dokunsun diş hekimleri inşallah.
  • acımayın vurun.
  • yardirdi cidden.
    dis hekimime hayranim..insan olarak da..meslegindeki basarisina da...
    tip bayraminda cicek yolladigim tek hekimdir.

    benim icin en kiymetli insanlardan biridir yasamimda...ozellikle de dislerimi nasil yaptiysa dogalindan iyi yaptı adam be..
    az bile deger verilen meslek erbablaridir..
    allah ellerine, kollarina zeval vermeye.