şükela:  tümü | bugün
  • tl'ye nazaran en cok dolar/doviz mevduati olan iller ic anadolu'da, dogu anadolu'da akp'nin kalesi olan iller (aksaray en ustte olmak uzere). göreceli en az dolar mevduati olan yerlerin basinda ise izmir geliyor. yaa adam sevinecek tabi dolar artti diye, 10 tl olsa olurup belki kina yakacak. adam hala eksi'deki akp'lilerin dolarin artisina ses cikarmasini bekliyor.
  • nasıl ki sen dolar elli kuruşa düşse bile oy vermeyeceksin onlar da on lira olsa bile oy vermeye devam edecekler. anlatamazsın, anlamazlar.

    çünkü olay ekonomi olayı değil, kendi gibi birisinin ülkeyi yönetmesi hoşlarına gidiyor. atarlı giderli, külhanbeyi, alnı secdeye değen... başka bir şeyin onlar için önemi yok.
  • son cumhurbaşkanlığı seçiminden önce duyduğum bir olay vardı.
    yakın bir arkadaşımın kardeşi ak parti sayesinde torpille bulunduğu bir işe girdiği için ak parti'ye oy verecekti çünkü biliyordu ki eğer ak parti yerine başka bir iktidar gelirse bulunduğu işe hakkıyla gelmediği için oradan alınacak. bunu kendi ağzıyla söyledi benim yorumum falan değil.
    yani diyeceğim şudur ki bu tarz insanlar dünya yansa memleket batsa umurlarında olmaz çünkü önemli olan bunlar için kendi bulundukları konumu korumaktır. bu vesile ile dolar değil 5, 10 falan olsa zerre bu konu hakkında konuşmayacaklardır. bu yüzden bu insanların dolar kuru ile ilgili herhangi bir duyar kasmalarını beklemek çok saçma olur.

    şahsi görüşüm bu insanlar ekonomi hakkında herhangi bir şey bilmedikleri için değil ak parti'nin onlar adına sağladığı çıkarlar doğrultusunda rahat bir yaşam sürme fırsatı elde ettikleri için ülkenin şu an içinde bulunduğu ekonomik sorunlar ile ilgili üç maymunu oynuyorlar.
  • dola değil dolardır o. dola olsa duramazsın.
  • doların kaç lira olduğu ile alakası olmayan durum. mesele bu duruma tepki gösterenler kimler? muhalefet ve akp seçmeni olmayan insanlar şu dolar euro ekonomi hakkında yorum yapmasa, hükümeti kötülemese ben eminim akp seçmeni bu dolar neden yüksek gıda neden pahalı diye sorgular. sırf biz bu olaya tepkiliyiz diye "dolar 100 lira olsun yine de agepe " diyorlar amk. ezberletilmiş, eğer muhalefet bir olaya tepki gösteriyorsa biz düşünmeden hükümetin yanında olacağız diye. bak bu dolar 10 lira euro 15 lira yakıt 10-15 lira olsun koy sandığı yine akp çıkar o sandıktan öyle yada böyle.