şükela:  tümü | bugün
  • takeshi kitano'nun bu yıl venedik ve selanik film festivallerinde gösterilen, selanik'dse izlediklerini sandığım atilla dorsay'ın sinema dergisinde fırat yücel'in de www.istanbuldostlari.org'da ve altyazı'da hakkında çok güzel şeyler yazdıkları son filmi.
  • ayrıca afişinde kırmızı fon üzerinde bir sonbahar günü dökülmüş yaprakların arasında çekik gözlü bir kız ile bir oğlan vardır ve bana çok güzel gelmiştir...
  • depresifligine ragmen pek hos bir film. filmler hakkinda 'ama surasi mantikli diildii' seklinde yorum yapanlara asla tavsiye edilmez. flashback/flashforward ozurlulerin de hoslanmamasi muhtemel. kitanoseverler buyursunlar derim.*
  • agir ama dokunakli bir ask masali uclemesi. yogun kirmizi, kalp kiran bri tadi var filmin. surekli ileri ve geri giden kurgusu birbiri içine gecen oykuleri. çok basit belki de nafi sayilabilecek kukla oykuleri siirsel bir tatla anlatilmis. pek dokunakli.
  • çok dokunaklı, bittikten sonra bir süre sizi sizden alan film. bütünü oluşturan öyküler arasındaki geçişler o kadar yumuşak ki birbirinden bağımsız öyküleri tek bir öykü gibi yaşıyorsunuz. kimin kukla kimin kuklacı olduğu konusunda kafamı karıştıran film.
  • (bkz: meido no hikyaku)
    (bkz: shinju)
  • bir $ekilde icime i$leyen, derinden sarsan tuhaf takeshi kitano filmi. "neden begendin ?" seklinde bir soru sorulsa mantikli cevap vermem mumkun degil. ancak hissedebileceginiz ve disarda kalanlar icin hicbirsey ifade etmeyen bir film diyelim, anlayan anlasın artık...
  • japonya'nın turizm gelirine katkıda bulunacağına inandığım şaheser.
  • a$kı, sulu zırtlak romantik komediler yerine gerçeğe yakın hislerde arayanların filmidir bu...
  • ikinci seyrediste daha da guzellesebilen bir filmmis bu. (bkz: ben bugun bunu gordum)