şükela:  tümü | bugün
  • normalde özel mesaj paylaşmak yasak ama şikayet etmeme rağmen bir şey yapılmadığı için bu başlığı açıyorum.

    ne yani kafa kesmekle tehdit etmekte mi özgürlük?

    https://eksiup.com/aa63fc6bd72

    eğer kendi fikri seçimi kazanmazsa, bizim kafamızı keseceklermiş. hangi partiyi savunduğunu biliyorum ama insanları incitmemek için söylemeyeceğim, mesele partisi değil tehdit etmesi. bunu kim yaparsa yapsın hapislik bir hareket.
    ama yargıya güvenmediğim için başıma bir şey gelir diye şikayetçi olmayacağım.
    konudan sapmamak adına bunu bilelim yeter.

    tanım: mnight adlı yazarın yaptığı tehdittir.

    edit: böyle cümleleri siyasetten bağımsız hepimiz dışlamalıyız niye mi? “ben de senin görüşünün kafasını keserim” mantığı iç savaş demektir.

    vatansever insanlar buna girişmezler, böyle tehlikeli hareketler hangi görüşten gelirse gelsin dışlıyoruz. çünkü tarihe bakınca hiçbir faydası olmadığını görürsünüz. lütfen bu dediğime kulak verin.
    umarım sözlük de böyle kişileri barındırmaz.

    edit2: ahmet maranki silahlarımızı gömdük seçim gününü bekliyoruz dedi, fatih tezcan “24 haziran’dan sonra merhamet etmeyeceğiz” dedi. “ sedat peker falan her çıktığında tehdit ediyor bilmem ne, yahu böyle bir şey yasal mı amk?
    herkes vatandaşı öldürmekle, silahla falan tehdit ediyor. troller de, bu silahlı örgütlerin maşaları da burada insanları tehdit eder bunlara ayak uydurur oldu. koskoca türkiye cumhuriyeti bu serserilerin eline mi kaldı? muz cumhuriyeti mi lan burası?
  • sen kimsin ulan yavşak kaç kişinin kellesini alacaksın.ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın.burdayız ulan şerefsiz gel bakalım.

    edit: arkadaşlar uyardı cümrün değil cürmün olacakmış.
  • söyleyene kocaman bir hassiktir çekilecek tehdit cümlesi.

    adalet göreve diyeceğim de ben bile inanmıyorum.
  • sözlükten uçurulması gereken mnight‘ın suç teşkil eden cümlesi.
  • icazeti inandığı dinden alıyor fazla varmayın üzerine. kendine yer edinememiş, toplumda herhangi bir saygınlığı dahi bulunmayan bu tiplerin en büyük mahareti dikkat çekmek için sağa sola saldırmaktır. çünkü bilgisiyle, fikriyle, duruşuyla birey olamamış kendisini fark ettirememiştir, hal böyle olunca zihniyetindeki aşağılık kompleksini ilkel çıkışlarla bastırmaya çalışan sürüngene dönüşür.

    21. yy'da asıp kesmekten bahsetmek en net tabiriyle fosilleşmiş bir beyne sahip olmayı gerektirir.

    ciddiye bile almaya gerek yok bu dinazoru. kendi çöplüğünde ötmeye devam etsin.
  • kim yazmış, görüşü ne, bahsedilen ''biz '' kavramı ne bağımsız olarak söylüyorum ki, bunu diyen adam hapse atılmalı. isterse benim görüşümün lideri olsun bu sağlıklı bir adamın lafı değil.
  • 16 yaşında bir veledin sözlerini pek kafaya takılmaması gereken argüman
  • kim kimin kellesini alıyor, nasıl bir şerefsizliktir bu... çomarların demokrasiye inancı işte bu kadar.

    biz kazandık, siz kaybettiniz, siz kazandınız, biz kaybettik ama biz kaybedersek öldürürüz.... ne demek. kardeşim siz kimsiniz acaba ? nedir yani bu bölücülük insanları birbirine düşürme sevdası.. mahkemelik cümle..

    24 haziran da son kullanma tarihi doluyor, bu siz bizci bölücülerin ondan mı kuduruyorlar acaba ?
  • yürüdüğü yola şalgam suyu dökülse kan zannedip korkudan bayılacak veledin mesajı.
  • kaybedip gelin bakalım götünüzde kaç delik aciyorum