şükela:  tümü | bugün
  • harun kolçak'ın yanımda kal albümünde bulunan bir şarkı.

    dualarim yoluna

    söz – müzik : harun kolçak
    düzenleme : iskender paydaş

    rüzgara sor beni
    haber var mı yardan diye
    yağmura bak da gör
    şu hasretim neden diye
    ayrılık yara gibi bana
    yollarım kapandı sana
    yine bir ümit var
    sen geri döneceksin
    her gece özlemin
    deli eder beni böyle
    rüyaya dalsam
    görür müyüm seni söyle
    ayrılık yara gibi bana
    yollarım kapandı sana
    yine bir ümit var
    sen geri döneceksin

    al canımı al diye isyan etsem
    bir bağırsam, bir yakarsam
    özlemim ulaşır göklere

    aşkımız allaha emanet
    dualarım yoluna
    ayrı günler biter elbet
    durmasın dünya
  • harun kolçak'ın en güzel hareketli şarkılarından. düzenlemesi de bir o kadar başarılıdır, nitekim iskender paydaş eli değmiş, tevekkeli değil. bu adam ne güzel şarkılar söylerdi, nerden çıkardı karşıyım'ı bilmem neyi...
  • buram buram 90' lar kokan harun kolçak şarkısı.

    klip için : http://www.youtube.com/watch?v=py7qhqwzmn8
  • klibi şu anda bilgi üniversitesi santralistanbul kampüsü dahilinde bulunan eski silahtarağa elektrik santralinde çekilen eski bir harun kolçak şarkısı

    bu şarkının klibini seyrederken eski santrali o metruk halinden kurtarıp gezilebilir bir muze haline getiren bilgi üniversitesi yönetimine teşekkür etmemek mümkün değil.

    ayrıca yine klibi seyrederken erken 90'lar döneminin korkunç giyim tarzının da geri dönmemek üzere bu kadar çabuk yok olması sebebiyle mutlu olursunuz.
  • iskender paydaş imzalı enerjik düzenlemesiyle dikkat çeken, safi 90'lar ruhu taşıyan, sinerji bombası harun kolçak eseridir.
  • dehşet bir harun kolçak parçası. o değil de lan türk popu'nun nasıl boka sardığını insan 90 lar pop parçalarını dinletikten sonra anlıyor.
  • her notasıyla, her dizesiyle adama enerji ve gaz veren muazzam bir harun kolçak şarkısı. enfes.
  • dinlendiğinde hala insanı coşturabilen bir harun kolçak şarkısı. 90'ların gözünü seveyim ya. türkiye, dünya daha güzel ve yaşanılır bir yerdi o zamanlar. hey gidi günler.
  • klibinde bir türkçe doksanlar şarkısından beklenen her şeyi karşılayan harikulade harun kolçak eseri.
    atari müziğinden hallice klavye ritmi, dönemin süpersonik giyim tarzı, amaçsızca izbe mekanlarda gezen hanım abla.
  • eski düzenlemesinin melodik iskeleti birbirinden ayrı 2 farklı klavye melodisinin üzerine binmişti. nakarat bölümündeki enerjiyi yükselten pasajı saymazsak şarkı hiç kesilmeyen dalga gibi bir ritm üzerinde gidiyordu. doksanlı yıllar için çok ilginç bir deneyim. zira iskender paydaş'ın bu çalışması, biraz seksenlerin psychedelic ve arzulu synthpop tınılarını; ondan daha fazla da 2000 yılından sonra yüzü değişen modern synth music yani electropop kadar canlıydı. benim açımdan dualarım yoluna şarkısı doksanların genel atmosferine göre fazlasıyla fütüristik, zamanın ötesinde bir çalışmaydı.

    gelelim günümüze...
    2016'da çıkan yeni şarkının melodisi aynı gibi görünse de durum çok farklı. şarkı bir sazla açılıyor. klavyeler cılız, şarkıyı taşıyan klavye melodisi yerini çok sert bir kicke bırakmış. tüm şarkı boyunca çok sert bir kick kulağı tırmalıyor. bununla bitti mi sizce? hayır. harun kolçak yaşından dolayı mı -niye bilmiyorum- o güçlü sesini kaybetmiş. sesi eskiden tiz tonlardaydı, şimdi iyice incelmiş ve gücünü kaybetmiş. şarkıya eşlik eden kubat'ın sesi pes ve gür. iki sanatçının bu birbiriyle ilgisiz pes ve tiz sesleri birbiriyle senkronsuz çalışan pistonlar gibi olmuş. vokal değişimindeki geçişler açıkçası beni haddinden fazla yordu. bu arada şarkının ilk hali melodik iken, bu son halinin kick* dediğim için ritmik bir yapıda olduğunu da fark etmişsinizdir sanırım.

    çok sevdiğim bir şarkı, hiç sevmediğim bir vaziyet almış. böyle güzel bir şarkı bu kadar pespaye bir şekilde reboot edilmemeliydi.