şükela:  tümü | bugün
  • dogru bir tespittir. hele cocuklari da yoksa, cevrelerindeki insanlara daha verici olurlar. aileleri yoktur cunku. iclerinden tasan sevgiyi yansitacak kimseleri yoktur. misal oturdugum apartmanin giris katinda 80 yasinda bir teyze var. makedonya'dan gocmus buraya. kocasinin oradaki memurlugu burada sayilmadigindan ve kocasi erken oldugunden kendisine dul ayligi bile baglanmamis. uc ayda bir 250 tl fakir ayligi aliyor. yegenlerinin, kardeslerinin yardimi ile geciniyormus bildigim kadari ile. ona ragmen yemek yaptiginda, bi parca da olsa gonderir komsulardan birine. paylasmak icin. evine kablolu tv cekildiginde, komsulari cagirmisti yine. paylasmak icin. yemeginin artani olursa kedilere verir. paylasmak icin.

    ha bu ifadeyi, bu anlamda vericilige bakmak icin degil de cinsel acidan gereginden fazla rahatlik anlaminda aratmis olan sana da bir kac sozum var ama.

    ben senin gibiler bitti zannediyordum. teyzem filminden sonra kalmadiniz zannediyordum. hele ki evinde veya isyerinde bilgisayarin ve bir internet baglantin oldugunu dusununce bile, boyle seyler dusunmezsin zannediyordum. dusun ki okuma yazmayi ogrenmissin, bir bilgisayarin olmus, internetin olmus. kendi vataninin ve dunyanin geri kalaninin kulturel zenginlikleri elinin altinda. bunun ustune bir de eksi sozluk hesabin olmus ki kendini ifade edebilesin. yurdundan bilmem kac bin genc ile fikir alisverisinde bulunabilesin.

    butun bunlara ragmen merak ettigin, fikir teatisinda bulunmak istedigin sey bu mu arkadasim? bu kafayla erkeksen cevrendeki dul kadinlara musallat olursun. kadinsan, durmadan gozetlersin mahallendeki dul kadinlari, onlarin dedikodularini yayarsin. varligi sadece cevresindeki insanlarin hayatlarini cekilmez kilmaya yarayan boktan birisin neticede.

    o kafa diye tasidigin saksinin icinde gubreden baska bir sey yok. kokun disari yayiliyor. sirf senin kadar sansli olmayan, yani okuma yazmasi, bilgisayari, internet baglantisi, eksi sozluk hesabi vb. olmayan insanlara hurmeten gubreni kendin gibi arkadaslarinla kiraathane koselerinde paylas. yayma pisligini ortaya.

    anani, bacini, karini karistirmiyorum. tecavuze ugrasan, sonra sen de mi yollu olacaksin, konusuna hic girmiyorum. senin anladigin dilden konusmak istemiyorum. cunku oyle yaparsam toplumun gelisme surecinden bekledigim her seye ihanet etmis olurum.

    algida seciciligini degistir. bu sozlukte cok guzel bilgiler var. bu guzel bilgileri veren basliklarla amdan gotten basliklari ayiracak yetenegin yoksa, wikipedia filan oku. onun bile turkcesini yaptilar ne guzel. yasiyorsun yahu? dogan geregi kendinden onceki nesillerin otesine gecmen lazim. hadi goreyim seni!
  • işte muhteşem bir türk zekası tebrikler...her dula ahanda bu kesin verir diyen sizi gidi aptallar sizi..ulan öküzler insanın kocası ölürse de dul kalır odamı verici olur..bsg
  • fazla milf, mature pornosu izlemenin etkisinde kalmış bünyenin, fantezilerinin dışa vurumu.
  • bu önermedeki ifade tarzının yanlış olması bir yana, buna karşı çıkan insanların seks kötüdür düsturuyla hareket etmesi de ayrı şaşırtıcı.

    vermek kötüdür, üslubundan ötürü, yoksa bir kadının seks yapması -geneli itibariyle- kötü değildir. kaldı ki o geneli itibariyle kısmı tüm insanlar için geçerli, sadece kadınlarla ilgili değil.
  • ....... fikri. boşluğa kapasiteniz ölçüsünde küfür yazmak caizdir.

    arkadaş neyin kafasındasınız? işte hep bu yüzden bir adım ileri gidemiyoruz. anneniz dul kalsa da o zaman ona sarkacak adamları dövmeye falan kalkmayın.
  • ön bakınız;

    (bkz: bunu anana sorsana delikanlı)

    şu amk yerinde troll başlıklarına hiçbir şey yazmama taraftarıyım açıkçası ama ben yazmasam ne yazar, yazacak o kadar çok mal var ki, bari o mallar saçma sapan bir şeyler yazmadan ben kendimce açıklamaya çalışayım. bilgi fukarası üç-bej genç nasiplensin.

    şimdi bu yargıyı kendi beyninde canlandıran insan(!) %90 başbakanımızın tabiriyle muhafazakar-dindar kesimden biridir.

    ama adam o kadar uzak ki mevzuya, ne söylediğinden haberi yok. oysa bu adamın "alemler senin yüzü suyu hürmetine yaratıldı" dediği peygamberinin en büyük sünnetlerinden birisi dul bir kadınla evlenmek olmuştur.

    vakti zamanında bu mevzuyu aile efradıyla saatlerce tartışmış, hulki cevizoğlu gibi bir adamken tartışmanın sonlarına doğru zekeriya beyaz'a evrilmiştim amk.
    bir baktım, tavuk da kurban olarak kesilebilir fetvası veriyorum. napıyorum lan ben deyü kalkıp kaçtım evden. o gün bu gündür sokaklarda yatıp ibadet merkezlerine dışarıdan bakıyorum.

    hatta geçen gün bizim mahallenin imamına bir yatsı namazı öncesi hocam dışarıdan katılabiliyor muyuz dedim, salavat çekip üstüme yürüdü.

    sizin din ve muhafazakarlık sahtekarlığınızın avradını sikeyim ben!