*

şükela:  tümü | bugün
  • dvd diskleri calan cihaz. bir cogu ek olarak cd ve vcd diskleri de calar.

    alirken her region dvdyi oynatabilmesine, cd r ve cd rw diskleri taniyabilmesine, mumkunse mpeg diskleri calabilmesine ve kolay baglanti icin hem s video hem de scart baglantilari olmasina dikkat etmek gerekir.
  • genelde kopya cd leri okumayan insani deli eden bi boka da faydasi olmayan cihaz.
  • dvd playerin turkce meali.
  • pioneer markasinin urettikleri her turlu cd veya dvdleri okuma ozelligine sahiptir.
  • (bkz: dvd çalayır)
  • (bkz: divx player)
  • normalde bu aletler kopya/korsan dvd'leri okumaz, di mi? cıks. bu bendeki amk arçelik markalı olanı, orijinal dvd okumuyor. sapıttım resmen. elimde onlarca orijinal film, boynum bükük bakıyorum alete. artık iyice şansını zorlayıp onlarca kez denersen, bi ihtimal açıyor filmi ama bu sefer de ikide bir takılıyor. anlamıyorum arkadaş, cidden anlamıyorum. tamam ortada bi sorun var ama ne? huyu değişir mi elektronik aletin?
  • yenilerinde hdmi çıkış olan cihaz. indirimde 50 tl'ye kadar düşebiliyor bu modeller. bazı 3d tv'ler sadece hdmi giriş üzerinden üç boyutlu oynatabildiği için önemli bir özelliktir.
  • bunlar hala satılıyor mu çok merak ediyorum. işlevi kalmadı çok şükür. televizyonlar, loptoplar bıraksan kendi kendine film çevirecek zaten. dvd oynatma olayında aştılar çünkü. geçenlerde tanıştığım samsung np550 bir klibi bana canlı canlı izlettirince önce secde ettim, sonra da bundan bir tane almaya kafaya koydum. hızını mızını anlatmama gerek yok zaten. samsung sonuçta. ama görüntü ve ses kalitesi süper abi… yok böyle makine. dvd player falan alacağınıza alın bundan bir tane, oh miss… hadi smart tv zorlar belki de bu alınabilir bir şey sonuçta.

    buradan dvd player’lara savaş açıyorum. katılanlarla yeni bilgisayarıma kavuştuğumda iki bölüm game of thrones izleyelim. ok? hadi öpüyorum.