şükela:  tümü | bugün
  • uykusuz'da ender yildizhan'in bu haftaki kosesi. cok basarili.
    üç harflilerden. korkutucu.
  • korkan insan detaylarında çok başarılı bir köşedir.

    --- spoiler ---

    "yatağın altından gideyim de gidip gitmediğimi anlayamayın" da insanın içini ürperten enfes bir sondur.

    --- spoiler ---
  • uykusuz'un 2014 yazı özel sayısında da arz-ı endam etmiş, sevimli gibi ama bariz tekinsiz olan karakterdir. üç harfli gözünden insanlara bakmanın güldürücü yanı kadar, esnaf gibi "iyimiz de var kötümüz de" geyiklerine girmesi de şahane... korku komedinin karikatür üzerinden şahane bir örneğidir ki hikaye olarak yazılsa bile kuru kalacaktır, özelliği o tekinsiz bakışları ve oradan buran çıkıp görünmesidir. buna rağmen fan fiction hesabı bir öykü yazılası karakterdir.
  • her macerası keyifle okunan, karakterleri özenle seçilmiş (bkz: ender yıldızhan) çizimlerindendir. nadiren çıkan bu karakterin maceralarını daha sık okumak ne de güzel olurdu.
  • bu ay yayınlanacak "uykusuz kış" sayısında yeniden zuhur edecek olan üç harflidir.**
  • hortlak dergi'nin 2. sayısında da zuhur etmiş muhabbeti şahane üç harfli. meraklısına duyuralım.
  • sadece bir hikayesini okuyabildiğim muhteşem karakter, elinde olan varsa kargo ya da tarama fotoğraf vesaire şeklinde bana ulaştırabilirse karşılığında dumdumşah seyahati kazanıyo
  • naif cin. geyikçi.
  • hortlak dergi'nin 4. sayısında okurları tekinsiz geyiğinden mahrum bırakmamış cin.*
  • sevmek için kendimi çok zorluyorum fakat komik bulamıyorum maalesef. ender yıldızhan çok beğendiğim, bu jenerasyonun en yeteneklilerinden olduğunu düşündüğüm bir çizer. kendisine rahatlıkla daha eğlenceli bir karakter yaratabileceği kanaatindeyim.

    meraklısı için veya sırf kayıtlara geçmesi açısından; kahramanımız ebur sevimli ve naif bir cin. ürpertici mekanlarda sıradan insanlara beliriyor ve onlara kendi türüyle, yani cinlerle alakalı hikâyeler anlatıyor, bilgiler veriyor, korkunç şekillere bürünüyor, vesaire. bu sırada muhataplarının ödleri kopuyor, korkudan cenin pozisyonuna giriyorlar ve nihayet bayılıyorlar. sevimli cinimiz bundan keyif alıyormuşa benziyor ve musallat olduğu kişi(ler) kendisine tepki veremez hâle geldiğinde de mekanı terk ediyor.

    hikâyeler tamamen yukarıda bahsettiğim motif üzerine kurulu. herhangi bir punch line, ilgi çekici bir detay ya da nükte de içermiyorlar. dolayısıyla bu iskeletin çok zayıf kaldığını düşünüyorum.