şükela:  tümü | bugün soru sor
  • tarsus'ta yaşanan olay. nöbetçi eczaneden istediği ilaç yerine eşdeğeri verilince kızan suriyeli tanıdıklarını toplayıp eczaneyi basıyor, 4 çalışanı dövüyorlar. çalışanlardan birinin kulağını kesiliyor, durumu ağır.

    http://www.tarsusakdeniz.com/…aldiri-4-yarali/38143
    http://www.haberturk.com/…eczaneye-saldirdi-2039593

    edit : yapanlar suriyeli değil diyarbakırlı çıktı.

    https://twitter.com/…cii/status/1013374706131587073
  • halk istedi.
  • biz bu adamlara ülkemizi açtık, karınlarını doyurduk.bu orospu çocukları için 30 milyar dolar harcadık allah bizim belamızı zaten vermiş.

    arkadaşlara geçmiş olsun ama yapanların yanına kâr kalacaktır.çünkü onlar din kardeşimiz, onlar ümmet.

    edit: arkadaşlar uyardı 40 milyar dolar harcamışız orospu çocukları için.
  • yakinda gotunuzu keseceklerine isaret eden durum.
  • bugüne kadar ırkçılıktan hiç haz etmedim ırkçılık yapmadım ama sagolsun bu araplar adamı ırkçı yapar! ulan siz götüm götüm savaştan kaçarken bizim malum şahıs sizi istemesek de ülkeye aldı bu mu lan sizin teşekkürünüz? bre amina koduklarım.
  • tanım: götlerinde kurt çıkmış bir miktar dangalağın kendini zorla düzdüreceği eylem.

    benim bildiğim, tekke mahallesi ve geniş tabiriyle "musalla" denen bölgede bu gece sabah olmaz.
    tarsus etnik olarak çok karmaşık bir şehirdir ve mahalleler de genelde bu etnik yoğunluğa göre oluşmuştur.
    tekke mahallesi de tarsus'un eski yerleşimlerinden olup; arap ağırlıklıdır. bu araplar da genel olarak nusayri olmaları sebebiyle suriye'den gelenlere karşı normal yurdum insanından biraz daha fazla kinli olabilirler.

    özetle; bu gün tarsus bol aksiyonlu bir film platosuna dönüşebilir. tanrı ruhlarına acısın. hatta acımasın ulan; ben mi dedim adamı muadil ilaç verdi diye öldürmenizi koduğumun cahil köpekleri sizi.
  • izmir'deki yasanan olaya üzülmüştüm. simdi her ilde komiteler kurulup eller sopali vaziyet suriyeli aramalari lazim!

    edit: imla.
  • vatan toprağını terk edenlerden ne bekliyorsunuz ki?gençleri deniz kenarlarında tatil yaparken,benim askerim suriye'de şehit düşüyor.bir an önce gönderilmeli bütün suriyeliler.yardımcı olmayı geçtik,ortak oldular ülkemize.
  • yazık. istediği ilaç verilmeyince eczane basan suriyeliler içeren haber.
    bence olayda yanlış anlaşılma filan da yok. muadil kelimesi zaten arapça. adama muadili bu deyip vermiştir çalışan arkadaşlar. umarım daha sık duymayız böyle haberleri. bir yerden sonra iş karşılık vermeye gelirse çok daha kanlı haberler duyabiliriz.
  • sikimde olmayan olay.