şükela:  tümü | bugün
  • yaptığı şeyin trollük olduğunu sandığını sanmıyorum; çünkü yaptığı şey ironi.
  • yaptığı şeyin ironi olduğunu sandığını sanmıyorum çünkü yaptığı şey ibnelik.
  • sözlükteki sazanları gün yüzüne çıkarmış yüce troll. zeki biri olduğu çok belli.

    edit: şimdiye kadar ateistleri, dindarları, hayvanseverleri, feministleri, yoksulları trollemiş. sözlükteki en kalabalık topluluklar. sırada meslek grupları var sanırım. mühendisler, doktorlar, öğretmenler?

    kasım editi: çaylak olduğum için yazamadım ama son birkaç gündür yaptığı şeyi takip ediyorum. bence suç troll’de değil, ciddi sanan basın/yayın’da. şu adamın nickaltı’na baksalar zaten troll olduğu anlaşılır.

    müge anlı’ya filan çıkmış la ahahah.
  • yaptığı şey kesinlikle trollük olan müslüman görünümlü ateist.
  • fitneden başka şey bilmeyen bir yalan aşığı, sözlüğü kirleten bir solucan. sözlüğü sabote etmeye çalılşan boş beleş bir yaşam formu. bana sorarsanız ağır kişilik bozukluğundan muzdarip bir zavallıdır. trollemeleri hep aynı minvalde ilerler ve cidden düşük seviyelidir. sözlüğe soru cevaba gelen insanlara palavradan, içi boş zırva sorular sorar. başlıkları sadece yanıltmaya yönelik mizansenlerdir. açtığı başlıklara yazmayın, kurur gider. ona bundan daha büyük kötülük olmaz. eski zırva başlıklarını düzenli olarak siler. sayın edgarallanpoenunkuzgunu, anan baban sana hayat bahşetmiş, iyi veya kötü yaşanacak. gidip ördeklere yem versen ya da tavana baksan burada yazdıklarından iyidir. peşin peşin söyleyeyim: yaptıklarının herhangi devrimci ya da sanatsal ya da felsefi yanı yok. cidden bayat şeyler. ne zaman yazdıklarına rast gelsem tuvalete koşuyorum. bu herifin düşmanı benim dostumdur.(no questions asked)

    hahaha arada çok güldürüyor beni: başlık rağbet görmeyince alta yine kendi yazıyor hahaha lan ne zavallı bir trollsün sen ya...
  • sanırım ateizm düşmanı bir inanan.

    not: ateist değilim.
  • komik ve troll olduğunu sanan yazar. he canım tek rakibin zaytung.

    aynı zamanda gizli aktroll gibi.

    (bkz: engelle)
    (bkz: başlıklarını engelle)
  • açtığı başlığı kimse siklemeyince up yapmak amacıyla 2. entrysini de yazdığı sığır.
  • müslüman görünümlü ateist değil ateist görünümlü müslümandır.