şükela:  tümü | bugün
  • bu başlıkta yer alan içeriklere istanbul 7. sulh ceza hakimliği'nin 2016/5398 d. iş sayılı kararı uyarınca erişimin engellenmesine karar verilmiştir.
  • ne yazdınız la buraya?
  • hatunda ve ailesinde nasıl bir kudret var ise imrendim. bütün yazılanları sildirmiş. sponza ailesinden olmak istiyorum lan ben. var mı 24-30 yaş arası bir güzeliniz edvinacım? din ayırt etmem. ırkçı değilim. levantenleri ekstra severim. öyle aile parasına filan sulanmam. 12000 + agi + ssk ile (agi önemli) swissotel'deki gümüşçünüzün kasasında dururum. sabah camları bile silerim aile parası dışarı çıkmasın. (otopark parası da alırım yalnız. 50 lira otopark parası ne swissotel gardaş?)
    pek ne yazmıştınız da silindi ibnetorl.. aman arkadaşlar? neler silindi? kısa özet geçeyim;
    -ibrahim kutluay ile yasak ilişkisi olduğu
    -bu ilişkinin 4 yıldır devam ettiği
    -demet şener'in durumdan bezdiği ama para sebebiyle ses çıkarmadığı falan filan.
    -aynı zamanlarda aynı tatil yörelerinde ayrı ayrı görüntülenmeler kanıt olarak sunuldu.
    edvina ablacım bak keyfine ya.. skerler türk aile yapısı safsatasını. demet şenerle kurulan aile ne ki yapısı ne olsun... evli adamlarla bodrum beachlerinde grekoromen klasmanında güreşen kadından ne ailesi allasen?
    baktın mağdureyi güzel oynayan bir demet var karşında? çok sıkışırsan iki rte güzellemesi yap. ondan sonra 3 koca ile yaşasan kimse dil uzatamaz. bak acun'a bak ağa'ya.
    edvina güzel isim yalnız. sponza ile birleşince sağdan yardıran arjantinli kanat oyuncusu gibi bir tınısı var ama edvina güzel. despina gibi.
    p.s: kız alma konusunda ciddiyim. boy ibo kadar ama çok daha yakışıklıyım. kültürel olarak kıyas dahi kabul etmem. zevk meselesine gelirsek özcan denizi beğenen kadınlara yaklaşmıyorum bile. demet akalın benim için hala daha emrah filmlerinden bir yan rol oyuncusu.
    yazılanları sildirdiysen bana ulaşman zor değil. akraba olalım edvina. babama söylesem google'dan sosyete dergilerindeki fotoğraflarımı sildiremez. nick altımı sildirmekle başlayarım ben de? he edvina? he baldızım?
  • arkadaş kaç yıldır olay gizli kapaklı sherlock davalarına döndü. bu maskülen hanfendiyle eski overrated basketçinin aşkı soyadı özyeğin'ken fazla dillenememişti 4-5 sene öncesi. yıllar geçti asil mağdur güzel kutsal anne (anne hariç hepsi için= (!) demet belgelerim de belgelerim dedikçe bu kadının ismi yine köpürdü. burdan entry sildirmek nedir google'da adını arat çıkan 300 haberin 299'u zaten bu ablacım? gücün yetiyorsa google'a da uzan bi zahmet. millet çıkan haberleri konuşuyor zaten burda kimse gaipten entry uydurmuyor ki? yalansa çık bu bir yalandır diye basın açıklaması yap. yapamıyorsan bu olay elbette sansasyonel bir haberdir insanlar da konuşur.
  • burdan özyeğin soyadlı kocanı aldattığını ve ünlü esmer basketçi olan evli adamla ilişki yaşadığını anlatan entryleri silince sen hiç bir şey yapmamış mı oluyorsun?
    çocuklarının bunu hiç bir zaman öğrenemeyeceğini mi düşünüyorsun ?
    vicdanını da bu şekilde mahkeme kararıyla mı sildirdin yoksa orda hala bişeyler var mı?
    buradakileri sildirdiğinde çocuklarının yüzüne hala pişkince bakabiliyor musun?
    diye sormak istediğim vasıfsız, beni kadınlığımdan utandıran kadın(!!
  • burda gelip kendisini öven adamların da entryleri vardı, 'şöyle gizemli, böyle seksi...' falan diye. arada onlar da kaynamış yazık asdafsfs

    adı demet şener ibrahim kutluay boşanmasına karışan zat. italya'ya kaçıp internetteki haberleri sildirmek için dava açmış. gücü bir tek ekşiye yetmiş. işin kötü tarafı, bildiğim kadarıyla boşanma davasıyla ilgili yayın yasağı da istenmedi. yarın öbür gün konu ile alakalı belgeler ortaya dökülürse çıkacak rezalet büyük olur. o zaman neyi sildirir, nerelere kaçar bilemem.

    (bkz: meltem banko)
  • benim de hakkında ettiğim bir iki kelamın mahkeme tarafından silindiği kişi. ben kendisine verdiği bir röp'deki cümlesi için çok kızmıştım. yine kızıyorum.

    http://www.hurriyet.com.tr/…ru-ben-degilim-40118722
    hürriyet: 40’tan sonra ne değişti sizin için?
    edwina: benim 38’den sonra, yani boşandıktan sonra değişti. bir anda tekrar tek başıma kaldım, işe başladım tekrar. 28 yaşındaydım evlendiğimde. boşandıktan sonra tekrar 28’e döndüm. kendime yani...

    evli olduğun 10 sene boyunca kendin değil miydin be edwina demiştim ona. bence talihsiz bir açıklama. tamam özyeğin ailesine mensup olmak bazı hareketlerine dikkat etmeni gerektirir neticede göz önünde olan bir aile, sıradan bir insan gibi yaşamanı da engelleyebilir bu ama yani "kendin olmanı" da engellemez ki veya engellememeli. yine çalışabilirdin o sıralar ama çalışmamış çocuk doğurup bakmışsın ki bu da bir seçenek neticede çalışmaya ihtiyacın yok bence 3 tane güzel çocuk yetiştirmek daha önemli bir iş lakin o zamanlar kendim değildim demek bence o zamanlarına biraz ihanet.

    bu arada bu kadına çok yükleniliyor özellikle bu malum davadan sonra ama kadın kendisi de röp'de söylüyor "sadece ve sadece kalbiniz için yaşayın ben öyle yapıyorum” diyor lakin bence iyi yapmıyor. kalp dediğin bugün seni saçma sapan bir şeye sürükleyip sonra pişman edebilir. röp'ünde şöyle de diyor
    "bir şey kalpten geliyorsa tamamdır benim için. bu iyi bir şeydir demiyorum ama. çünkü bedelini öderken bazen gerçekten çok acı çekiyorsun. ama hiç önemli değil. pişman olmaktan iyidir."

    şimdi burada kendisi diyor ki kalpten geliyorsa peşinden giderim sonra gitmediğim için pişman olmaktan iyidir. iyi ama madalyonun bir de öteki yüzü var onu atlıyor kendisi. o anlarda kalpten gelen bir şey için bir kaç sene sonra pişman olursan ne yapacaksın? hayat böyle bir şey. içinden geçeni o an yaptın eyvallah o an onu yapmadığın için pişman olmadın ama o yaptığın için yıllar sonra pişman olursan ne olacak? bence biraz kalp peşinden gitme konusunda bu kadar kesin öğütler vermemeli insanın bir de aklı var. adım atarken biraz mantığını da kullanmalı insan yoksa kötü sonuçlar doğabilir.

    neyse benim görünüşünü beğendiğim bir kadındır kendisi. 40'lı yaşları geçmesine rağmen çok güzeldir. yaşadıkları kendisini bağlar ama çok güzel 3 de evladı var. mutlu olsunlar demek düşer. ayrıca yaşadıkları kendisini bağlar ve bence kimse olayların iç yüzünü bilmeden yorum yapmamalı. birisi yazmış utanıyorum bilmem ne. size ne? bize ne? kadının kendi hayatı. o da öyle yaşamak istiyor. hesap vereceği kişiler bizler değiliz. he ben sadece söylemlerini eleştiririm zira çok kesin konuşmamak lazım. kitap da yazmış çünkü bunla alakalı. bence bu kalpten her geleni yapma işi tehlikeli. biraz beyin biraz kalp. yoksa çocuktan farkımız kalmaz.
  • bundan tam 3 yıl önce ulus sunset te duyudugum bir dedikoduydu ;
    "sevgilisi, kayinpederince dövdürulen, sadece kalbini dinleyen sinyora"

    şu sıralar, roma / piazza del corsa da vitrin bakıyor olabilir. yahut como golü kıyısında kafa dinliyordur.

    hürriyet falan gibi gazeteler de bunu yazmadı.
    ıbraaam abinin ünü arşu a-laya erdi.
    etrafında çocuğunu spor okuluna yazdırmak isteyen sosyetik annelerden geçilmiyor .
  • hakkindaki entryleri sildirenin kendisi degil ozyegin ailesi oldugunu tahmin ettigim kadin

    zira husnu beyin demet hanimla sus payi anlasmasinin suresi bitti, demet de zaten yedi duvel biliyor bari ibodan ne koparirsam kardir davasini acti. bildigimiz gibi demet magazini pek sever, kendisinin bu davayi her alevlendirdiginde ozyegin ailesinin adi gecmesin diye basinda net bir direktif var. edvina, ozyeginin gelini degil de levanten kizi sosyetik guzel edvina sponza olarak lanse ediliyor ozellikle. bu kadin kimmis diye bakildiginda murat ozyeginin eski esi oldugunun en kolay bulunabilecegi mecra burasi oldugu icin eski entryler sildirilmistir muhtemelen.

    kendisi hakkinda yorum yapmak gerekirse yurek yemis kadindir. gercekten kalbini dinlemis belli ki. o kalp ibo gibi demetten demete atlayan adama carpmis, edvina hanimin talihsizligi de o olmus

    ote yandan duzgun bir cevrede yetismis, okumus etmis kadinin iboyla konusacak paylasacak iboda bakacak sevecek ne buldugu da akillarda bir soru isareti bence.
  • saçını kessen ibrahim kutluay'ın aynısı bu kadın.