şükela:  tümü | bugün
  • yalçın bayer’in gerçek yüzünü ortaya döktüğü, chp’den beylikdüzü belediye başkan aday adayı müteahhit.

    beylikdüzü’nde yıllardır süregelen anap, mhp, akp ortaklı rant çetesinin chp ayağıdır. bu çeteyle mücadele eden chp’lilere rağmen chp’de kendine yer bulmuş, ilçe başkanı olmuş, belediye başkan aday adayı olmuştur. aday olursa rant cumhuriyeti her koşulda devam edecek, beylikdüzü’nde kalan son yeşil alanlar da betonlaşacaktır.

    yalçın bayer bugün hürriyet’te olayı gayet güzel özetlemiş.

    "sayın okurlar ne büyük tehlike olduğunun farkında mısınız?
    davanın son duruşması önceki gün görüldü. bu duruşmaya chp’den çok sayıda partili katıldı; üzücü olan bir şey vardı ki chp’yi temsil eden tek bir yöneticinin olmayışı idi.
    yine ilginç olan bir şey de mevcut chp ilçe başkanı ekrem imamoğlu’nun ve babasının çete davasında adı geçmelerine ilişkin ifadeye çağrılmalarına rağmen davaya gelmeyişleridir. çünkü beylikdüzü’ne chp’den başkan adayıdır. gürpınar yoluna girildiğinde görülecektir, bir inşaat tabelasında mhp’den şimdi akp’ye geçmiş olan veliddin küçük’le ortak olduklarını bilmeyen yoktur.”

    yazının tümü için (bkz. http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25077563.asp )
  • telefon numaramı nereden bulmuşsa bana her gün mesaj atan beylikdüzü belediye başkan aday adayı. değerli yol arkadaşım filan diyor. tanımam etmem. bi kurtulamadım siyasi partilerin mesajlarından.
  • chp'nin geçenlerde kendi içerisinde yaptığı ön seçimde sandıktan ismi çıkmış şahıs. tabi ki kararı ankara verecek ve imamoğlu'nu seçmek gibi bir yanlışlığa düşmeyeceklerini umuyorum.

    seçerlerse, hakkında açılmış bir sürü dava bulunan nur topu gibi bir adayları olacak. zaten son duruşmaya gitmediği için, eğer bir duruşmaya daha gelmezse hakkında ya tutuklama kararı çıkacak ya da zorla getirilecek gibi bir not düşülmüş bildiğim kadarıyla, hatırlayamıyorum.

    rakibi olan osman gürcan çelikkol'un, sandıktan adı çıkmamasına rağmen ankara'dan aday gösterilmesi daha muhtemel.
  • chp beylikdüzü belediye başkan adayı olacak gibi. myk üyeleri kendisinin ismine itiraz etmiş ama.
    http://www.muhalifgazete.com/…-baskan-adaylari.html
  • 60 senedir bu ülkenin kafasını bulayan siyaset ve memleketin üzerine adeta bir örümcek ağı örülmüş olan zihniyetin her zamanki kirletme çabaları ve bunu yaparken de şahsi değil kendi gibi kirli bilinmeyen isimlerin arkasına sığınan kafaların karartmaya çalıştığı bir insandır. çünkü o'na destek veren, bağnaz yapı ve sahibi olan kafalar değil gençlerin ta kendisidir. danışmanlığını, açıklamalarını, paylaşımlarını, desteğini 17-30 yaş grubu arasından alan bir insandır ekrem imamoğlu.
  • chp beylikdüzü belediye başkan adayıdır, büyük ihtimalle de seçimi alması muhtemel kişilik.
  • sağolsun devamlı sms gönderiyor. insanın hatırlandığını hissetmesi güzel. misal bugünki sms'i aynen şöyle;

    "genel başkanımız sayın kemal kılıçdaroğlu, bugün beylikdüzü'ne geliyor. ilçe merkezimiz önünde saat 15:30'da gerçekleşecek mitingimize coşkulu katılımınızı bekliyorum. (adres:a.kahveci mah. yavuz sultan selim bulv. osmanlı cd. kolan hastanesi yanı onur plaza) ekrem imamoğlu chp beylikdüzü belediye başkan adayı."

    yani artık numaramızı dominos pizza'dan mı burger king'den mi yoska enbey döner'den mi aldılar, bu database'ye nasıl ulaştılar bilmiyoruz ama neyse lan, olsun. hiç alakamız olmayan bir partinin, asla alakamız olmayacağı bir organizasyonuna emri vaki çağırılmak da farklı bir deneyim.

    yine mutluyuz, memnunuz, mesutuz.
  • şöyle güzel bir insandır;

    http://i.imgur.com/jajbufs.jpg
  • projelerine yer verildiği klipte yüksek sadakat'in live it up şarkısının karaoke versiyonu kullanılmış kişi:
    http://www.youtube.com/watch?v=8oyca5y30cm
  • ak partili falan değilim, beylikdüzü'nde chp'den aday olan bu adamın kazanacağını öngörüyorum; ama bir yandan da biliyorum ki bu da ayrı bir sahtekar. onca proje sayıyor ama hepsi soyut, parklar yapacağız, sahiller yapacağız, müzeler yapacağız vs. nereye yapacaksın, nasıl yapacaksın, ne zaman yapacaksın ve kiminle yapacaksın?

    en önemli soru en sonda evet. kararları mahalle forumları kurup mu alacaksın yoksa kapalı kapının ardında iş adamları ile mi alacaksın?

    diyemedi beylikdüzü'nde yirmi yıldan fazladır vaat edilip yapılmadan yeşil vadi projesini ben tamamlayacağım diye. niye? çünkü chp veya akp veya mhp'den çıkıp kazanan her insan gibi onun için de rant bir, halk iki. bu yeşil vadi diye pazarlanan dev arazinin yanından bu akşam geçtim, "bu arsa şu şirketindir" gibi tabelalar konmuş bile. bu konu hakkında elbette en başta halen görevde olan akp'li başkan yusuf uzun'a yazıklar olsun.

    imamoğlu ayrıca bugün beylikdüzü'nde emre aydın konseri vermesinden belli etmiştir akp zihniyetinden farksız olduğunu. bizim paramızla bize kalıcı hizmet üretmek yerine şaşaalı festivallere, ünlülere para dökmeye devam edilecek anlaşılan.