184130 entry daha
  • 8de okula geldim.
    benden önce sinifta oturan bi ogrencim vardi.
    saat 9da bir tane daha geldi.
    9.30 bi tane daha..

    anneleri uyuyacak. uyusunlar.. di mi?
    mesaim 5te bitecek. muhtemelen 5.30da evde olacagim.
    ve daha saat 10 bile degil.
  • saat 12 değildi ama yine de “pufff” oldu sözlük. o yüzden sen sağ ben selamet güzelim sözlük.
  • (bkz: #108123190)

    çok şükür sağ salim, sağlıklı bir şekilde dünyaya geldiler. o kadar güzel bakıyorlar ki, onların bir bakışı tüm dünyaya bedel. dayı olmak bambaşka bir duyguymuş. swh herkese benden çay.
  • hayatımda yaşamadığım bi baş ağrısıyla başa çıkmaya çalışıyorum on küsur gündür. öyle pis ağzıma sıçtı, öyle olmadığım biri haline getirdi ki bazen kontrol bile edemiyorum yaptıklarımı. duysam taşşak geçeceğim bi bahane gibi bi hal aldı, ama değil. yarın ilk defa şiddetli baş ağrısı yüzünden doktora gideceğim.
  • saçların çok güzel olmuş ama bu anne terliği
    gibi canımı yaktı.
  • bazen az olcak bazen çok olcak. bazen iyi, bazen kötü olcak. bazen biraz hayal kırıklığı bazen biraz bıkkınlık olacak. ama inanıyorum -gerçekten çok içten inanıyorum- ki her şey çok güzel olacak. yaşamaya değecek kadar güzel. vazgeçmemeye ve dik durmaya değecek kadar güzel. hafif delirmemize değecek kadar güzel. ayrıca ne olunca güzel? bunun bi ölçütü yok. kendimizi şartlandırmak hata olur. hayatın ne getireceğini, gözümüz ne görüyorken ardından ne çıkacağını bilemeyeceğiz ki. kontrol manyaklığımız da yara alır belki biraz. alsın, ona da değer.

    hayat bugünde takılı kalmaya değmeyecek kadar uzun. geçen kötü zamanlara hayıflanmayacak kadar. ve uzun vadeli planlar yapamayacak kadar da kısa. nasıl hatırlanmak istiyorsak öyle yaşayalım. nihayetinde her şey güzel olacak. “güzel”in anlamında hemfikir miyiz? sanmıyorum, gerek de yok. tep tip güzellik yok. ama ben biliyorum, ne olmuş olursa olsun, güzel olacak.
  • hayatımda ilk defa bu kadar kendimde ders çalışma motivasyonu görüyorum. o kadar bıkmışım ki her şeyden... kpss'de hedefimi 90 koydum. yeni bir hayat kurmak zorundayım. çok sıkıldım artık monotonluktan. insanlara hesap vermekten. neden atanmadığımı sorgulayıp duran insanlardan. öncelikle kendim için istiyorum tabii ki atanmayı ama insanlara umutsuz olmadığımı, inat edip bir şeyleri başarabildiğimi kanıtlamak istiyorum. beni en çok bu durum motive ediyor.
  • bugün sonunda geldi, sevinçten üstümü çıkartıp bağırarak koşmak istiyorum. ulan hayat çok garip gerçekten. seviyorum lan hepinizi. şimdiden özür dilerim sevgili komşularım vereceğim rahatsızlıktan dolayı. ilk işim güzel bir şarap alıp kendime nefis bir yemek ısmarlamak. oluyor lan bazen, güzel şeyler oluyor.
  • hani gururlu, işi sıkı tutan, ağzından laf çıkınca geri vites, dansözlük yapmak olmaz diyen sözünün eri insanlarız ya ailecek...

    hesabımdaki çil çil paracıkları bana verilen hesap numaralarına transfer ederken elim titredi, bi dansözlük geldi gitti yalan yok.

    çoooook uzun yıllar boyunca bir daha o kadar parayı şahsi hesabımda göremeyecek olmak üzdü, heap kitap yapınca yeterince iyi değerlendiremediğimi görmek temelli keyifleri kaçırdı. (ciddi meblağdan bahsediyorum burada... baya bir ciddi hemde.)

    kalan miktara da eyvallah ama... alışmıştım lan o rakamlara ne güzel...
  • ya ben her şeyden çabuk bıktığım gibi buralardan da sıkıldım ya da gün geçtikçe yazmak yetmiyor kendimi anlatmaya.
    anlatacak çok şeyim var gibi klavyenin başına ne zaman otursam öyle bakıyorum boş boş ekrana.
    bu isteksizlik biter elbet.
    biter değil mi ?
134 entry daha