şükela:  tümü | bugün
  • ilişki başlıklardan sıkça karşıma çıkıyor.
    hayır yani genellemeyeyim genellemeyeyim diyorum ama sayıları o kadar çok ki, sessiz kalamadım daha fazla.
    zaten sözlükte son zamanlarda nükseden "kadın olduğunu belli etmezse ölecek hastalığı"ndan bu durumun vehametini anlayabilirsiniz.
    üstüne bir de yok şöyle erkek sevmem, yok böylesini sevmem, erkek dedğin şöyle olacak böyle olacak diyen tipler türedi, lan senin kendine hayrın olsa aldatılmazsın ya da bi sevgilin olur bişey olur yani.
    bir de "ben çok güzelim" "şu ünlüye benziyorum" diye dolaşmaları yok mu, yemin ediyorum 70 milyonu vuracam, lan madem öyle niye evde kaldın?!
  • realitedir. ulan zaten evde kalmamış kızın işi ne ekşide? evli barklı olanın çoluğu çocuğu olur ona bakar şu saatlerde. sen sen evet pijaman te burdan gözüküyor cumartesi gecesini nerede geçirdiği meçhul ekşici kız. bırak o elindeki çikolatayı. biliyorum o evlenen arkadaşlarına gıpta ile baktığını. bugünü kendine milat edin ve yarın ofiste gezen tavuk muhabbeti yapma. yerini yurdunu bil adam ol.
  • kadınlarla ilgili açılan başlıklarda kadının nasıl olması gerektiğiyle ilgili dünya kadar entry girilen sözlükte kadınların erkekler için aynı şekilde şöyle olmalı, böyle olmalı demesinden rahatsızlık duymuş bir yazar tespiti. tabi sen de haklısın kendince çünkü yıllarca penis boyu istatistiği tutmaya fazlaca alıştık.
  • standartları olan, beklentileri yüksek kadınlardır tanıdığım kadarıyla. buna bir de ekseriyetle 25-35 yaş aralığında olmaları eklenince gayet normal. bu başlıkta olduğu gibi ergen ağızlarla laf sokacağınıza tanrı'ya şükredin evde kaldıkları için. yoksa nasıl tanışacaktınız, evine misafir olacaktınız, çayını veya kahvesini içecektiniz onların?
  • evlenmeyi çok büyük bir doğaüstü yetenek gibi gösteren yazar beyanıdır.lan oğlum bu zamanda evlenmekten kolay bir şey mi var?

    burda mühim olan evlenmek değil evlilik sonrası gelişen süreç.bu süreci olumsuz sonlandıracığını bilen aklı başında olan kadının ne suçu var ?

    keşke herkes evlilik konusunda bu kadar bilinçli olsa da saçma sapan evlilikler ve mutsuz bir ailede büyüyen çocuklar olmasa.
  • valla benim işime geliyor yalan yok. şu ringo denen haylaz ne menem bir adam diye delicesine merak edip tanışmak için sıraya giriyor bu evde kalan kızlarımız. evde kaldıkları için beni evlerine davet ediyorlar. zinhar dışarı adımlarını atmıyorlar.

    evlerine gittiğimde selam kelam, yemek, içki olayından sonra pompa kaçınılmaz oluyor. kız bir anda nasıl hopladığını bile anlamıyor. anladığında ise iş işten çoktan geçmiş oluyor. üzmeyin lan bu kızları. sikerim kaynatanızı.
  • (bkz: selam)