şükela:  tümü | bugün
  • aslinda bu sarki ferhan sensoy'un sahlari da vururlar adli muzikal oyunu icin bestelenmistir. o oyunun muzigidir. sonradan su anda bildigimiz sozleri yazilip, mfo albumune girmistir.
  • sözleri de böyledir bu şarkının;

    arayıp sormasan da
    unuttum seni sanma
    dünya bir yana, sen bir yana

    aşık ettin beni kendine
    sonra da terk ettin gizlice
    aradım seni her yerde
    hiç kimselere soramadım

    bekledim dön diye
    dönmedin bile bile
    bile bile sevdiğimi
    korkundan gelmedin

    arayıp sormasan da
    unuttum seni sanma sakın
    dünya bir yana, sen bir yana

    ele güne karşı yapayalnız
    böyle de olmaz ki
    nasıl da gittin insafsız
    böyle bırakılmaz ki
    unuturum sanmıştım güzelim
    gözüm yollarda kaldı

    haberin gelir bana
    duyarım nasıl olsa
    bilirim kimlerlesin
    ne yaptın neler ettin

    aklim fikrim hep sende
    sevsen de sevmesen de
    seni hiç aldatmadım
    aldatmayı hiç sevmem

    ele güne karşı yapayalnız
    böyle de olmaz ki
    nasıl da gittin insafsız
    böyle bırakılmaz ki
    unuturum sanmıştım güzelim
    gözüm yollarda kaldı
  • (bkz: 9 8lik)
  • her mfo konserinin kapanis sarkisi.
  • mazhar alanson'un deyisiyle, mfo'nun satisfaction'i bu sarki.
    ayrica sarkinin icinde bulundugu 1984 tarihli, balet plak etiketli klasik mfo albumu. satmaz diye uzun sure plak sirketinin ayak diredigi, ama sanirim yaklasik bir yil album satislarinda zirvede kalmis bir album. mfo'ye de uzun yillar bekledikleri sohreti getirmistir. sonralari ilk turk rap sarkisini yapan mfo, burada da ilk turk reggae'sini seslendirmis deli deli ile. albumdeki sarkilar sirasiyla sunlar:

    1-ele güne karsi
    2-deli deli
    3-sen ve ben
    4-yalnizlik ömür boyu
    5-neye niyet neye kismet
    6-ondan sikayet bundan sikayet
    7-bu sabah yagmur var istanbul'da
    8-olmuyor olamiyor
    9-sevdim bir kere
    10-bodrum
    11-güllerin içinden
  • sarkinin sahlari da vururlar donemindeki orjinal adi dondu pervaneler'dir. belirtmeden gecmeyelim..
  • seyyal taner hanimin da vaktiyle soyleyip istedigi randimani alamadigi, ama seneler sonra simdi seyyalname'de, gunah cikarircasina kemanli udlu, neyli baglamali pek guzel bir lite-arabik yorumla yeniden soyledigi sarki..
  • maslak venue mfö konserinde her şarkı arasında adını avaz avaz bağırarak isteyip, sonunda konser kapanış şarkısı* olarak bis'te ancak dinleyebildiğim, en sevdiğim mazhar-fuat-özkan şarkısı.
  • mazharin yapayalnizken icinde bulundugu durum.