şükela:  tümü | bugün
  • her türk annesinin "kariyer yapınca; erkekten bol birşey olmaz hayatımda" diye söylenen kızına söylediği, insanı derin düşüncelere, hayalkırıklıklarına sevkeden cümlesi. bir de okumamış, evlenmiş, senin bekar kariyerli hayatına imrenen kıskanç kadınların dilinden pek düşmeyen söz.

    - kariyer yapıcam ben..ne evlenmesi..okul bitmeden olmaz.
    - ne okulu bu yaşta salak kızım.. yaşın 30 oldu..elin oğlu diplomaya değil; yaptığın pilava bakar mal..
  • yanlis onermedir. günümüzde pilav ne yazık ki sadece karın doyurmaktadır. elin oğlu da artık yavaş yavaş uyanmaktadır.
  • pilava değil makarnaya bakan cinslerinin de mevcut olduğunu bilmeyen anne hezeyanı. şahsen ben yediğim makarnaya bakarım hacı.
  • mümkünse o elin oğlu pilava bakmaya devam etsin, bana değil.
  • lafa bak çay demle durumudur.

    nasıl ortamlarda takılıyorsunuz arkadaş siz, nasıl varoş bir söz belli değil.

    işte bazı insanlar ne kadar yol alırlarsa alsınlar özleri de peşini bırakmaz.

    o yüzden hep diyoruz ya geldiğin yer çok önemli diye... işte özeti böyle bişi oluyor.
  • bu sözü söyleyenler muhtemelen artık anneanne babaanne konumuna geçmiş yaştadır.
  • yüksek lisans tezimle birlikte perde pilavımı elin oğlunun önüne dayayacağım, sitemkar anne veryansını.
  • kızını pilav yapmaya teşvik etmeye çalışan anne sözü. sıkılmış kadıncağız hem çalışıp hem de tüm yemekleri kendisi yapmaktan. bir gün kızım bir pilav yapsa da yesek diye düşünüyor belki.

    2 yaşındayken yemeğimizi yemezsek nişanlımızın kekeme filan olacağını da söylerlerdi nasılsa, çok kafaya takmaya, altında anlam aramaya gerek yok.

    annem açık görüşlü bir insandır dememe gerek var mı bilmem.