şükela:  tümü | bugün
  • ıkinci bir batuhan karadeniz vakasi olacak. çok değil iki sene sonra kocaeli spor'da görürüz kendisini.
  • ne yalan soyleyeyim, bu adami ilk defa izleyince oldukça heyecanlandim. futbol zekasi, teknik altyapisi bastan sakat ama istekli duruyordu ve gerçekten de yetenekliydi. bu yeteneklerini biraz bilgi, biraz altyapi ile harmanlarsa milli takima muazzam bir katkisi olur diye umarken çok çabuk tum heyecanimi yitirdim.

    futbol konusunda gram gelismemesinin yani sira gerçekten kafa yapisi ariza izlenimi verdi çok çabuk.

    galatasaray'a gelmesine pek sicak bakmadim, tek olumlu yani firsat transferi olarak çok makul sozlesme sartlariyla getirilmis olmasi.

    çiktigi maçlarda begendim diyemem, kayseri'de daha ilk sari karti yemeden pozisyona dahil olmasiyla "bu salak simdi kirmizi da yer" tepkisi verdim ve maalesef hakli çiktim. ama çabaliyor, son sansi oldugunun farkinda, ve bana fizik olarak iyi çalismis izlenimi verdi. sirf bu yuzden, yanilmayi ve basarili olmasini istiyorum. çunku tum hatalarina ragmen topu aldiginda, duvara çarpma ihtimalinin yuzde 90 oldugunu bilsem bile, topu aniden yonlendirme ve hizlanma kabiliyetinin sebep olacagi potansiyel hucumlari kafamda nihayete erdiriyorum ve emre'nin bunu gerçeklestiebilme ihtimali bende tekrar ilginç bir heyecan yaratiyor.

    kadronun kendisine muhtaç olmayacak durumda olmasi da cabasi.
  • kariyerinde 75 maça çıkıp, 8 asist 4 gol yapmış top tepici. 2 seneye tff 1. lig takımlarında oynar.
  • kayseri maçı'nda çizgiler düzgün çekilse, babel'e yaptığı iki asistle hem maçın adamı olacaktı, hem de kırmızı görmeyecekti. soran olursa omo golotosoroy koyroloyor dersiniz.
  • birisi şunu elinden tutup mektebe* götürsün

    bir sevişse geçecek hastalığı var bunda
  • falcao türk olmamasına rağmen kendisinden daha çok türkçe konuşmuştur
  • babel'in paylaştığı şu videoda 43. saniye ile 51. saniye arasında görüldüğü üzere, nagatomo, mariano, muslera ve donk gayet keyifli bir haldeyken, babel'in emre hoşgeldin demesine emre mor'un verdiği tepki aslında çok şey anlatıyor.

    bu genç adam mental olarak hayata iyi hazırlanamamış. bir şeyler oturmamış.

    zaten dortmund gibi bir takım niye emre mor'u alsın? yetenek olarak top class gördüğü için. niye gönderdiğini de zaten biliyorduk da tescillenmiş oldu.

    mental sıkıntıları ve buna bağlı oyun için zekasının gelişemeyeceğini düşündüğü için.
  • ulan adamın takıma gelmesinden 2-3 gün sonra çekilen videodan analiz çıkaranlar olmuş. vay be. adam yeni gelmiş, artı o muhabbetteki herkes elemandan en az 10 yaş büyük ve önceden muhabbeti olan topçular. muhabbet sarmamış bile olabilir. neticede o video emre hakkında hiçbir şey anlatmamaktadır.

    şu anda takım arkadaşları ile uyumu üst seviyede olan futbolcu.
  • 3 maçta ortalama 38 dakika süre alan oyuncu.

    maç başına 0.3 kilit pas, 2 top kaptırma, 2 başarısız top kontrolü ve 1.3 adam geçme istatistiklerine sahipken maç başına 15 pas atmış. rating'i 6.03.