şükela:  tümü | bugün
  • bir zamanlar taksim zuhal müzik ve kadiköy srv music gitar öğretmenliği yapan şu sıralar ise flat five jazz adlı grupta çalan gitar insanı. srv music ten vapur iskelesine kadar inen yolda iyi bir ortaktır. gitar derslerinde burnundan nefes alması sürekli kahve-biskrem ikilisine abanması ile gönüllerde taht kurmuştur. koray candemirden daha yakışıklı olduğu sölenir.
  • solak olmasına rağmen sağ gitar çalar.

    (bkz: solak olup sağ gitar çalmak)
  • gerçek müzisyen kimdir? nasıl olmalıdır? sorularına verilecek iki kelimelik yanıt olan üst düzey gitarist. çok iyi bir jazz gitarist olmasına rağmen son derece mütevazi kişilik. halen zuhal müzik'de gitar dersleri vermekte olup, sadece müzik adına bile tanışılması, fikri alınması gereken bir insandır. (bkz: seviyorum ulan)

    büdüt: artık zuhal müzik'te ders vermiyor.
  • bana gitar calabildigimi hatirlatan utangac adam, gec gelmis kahraman. verecegim teknik servis hizmetine karsilik kahve koparmaya calisiyorum.
  • mutlaka, dinlenilmesi gereken bir müzisyen. öykünülesi bir yetenegin, samimiyetin, durulugun ve mütevaziligin, aynı ayna görüldügü ender kişilerden.
  • hayatın karakalem gerçeğinden mütevellit, gölgelendirme eskisizini aslolan’a çevirebilen ve nadir bulunan bir adam. insan.
    neşesi de, füzen kullanmasından olsa gerek.
    kimse farkında değil belki ama; aslında en iyi kullandığı enstrümanı, zekası.. en doğaç olanı hatta.
  • 5 mayıs 2009 jehan barbur ghetto konseri'ndeki performansıyla, ayrı bir dünyadan müziğe baktığına ve bu bakış açısını çok doğal bir yoldan dinleyicisine aktardığına bir kez daha şahit olduğumuz gitar ve müzik insanı.

    hem grubu sürükleyen, hem yorumlanan eserin gidişatını bir arada tutan ve o bütünü dinleyiciye aktaran gerçek bir müzisyen.
    daha çok dinlemeli, her fırsatta dinlemeli temennisinden başka bir şey gelmez elden. varlığı herkes için büyük şans.
  • "emre tankal, hep böyle kal."

    (jehan barbur, haziran 2009)
  • ey müziğe inananlar, bilesiniz ki biz sadowsky'yi, bir gün emre tankal nakr etsin diye yarattık. dedik ki: doğaç kapıları ona her daim açıktır. ve yine dedik ki: ey emre, şüphesiz ki iyi öğrenciler de yetiştir, onları ihmal etme, böylece müziğin ve tekniğin her daim nesilden nesile intişar olsun.

    roger sadowsky, m.s. 2009, brooklyn, taş kümbetin yanı.
  • birsen tezer'in cihan albümünde, bir nefeslik soloları ile şarkılara aykırı parantezler açmış usta ve sürükleyen gitarist.