şükela:  tümü | bugün
  • amsterdam navigator'dur.

    tanesi 16 lira.. ben iyi icerim ya diyen kiz arkadasiniza hiphizli 3 tane icirip seyredin yerlere yatarsiniz gulmekten.

    alternatif olarak cin-tonic denenebilir bol buz ve bi iki yaprak nane ile karistirip icin hem freshdir hem kafanizi kirar. ayrica cin vodkaya gore daha ucuzdur yanina meze muze de istemez.

    ickide f/p olmaz diyen elit beyler.. ben de isterim her aksam 25 yillik chivas iceyim ama ulke sartlari el vermiyor.
  • şarap son 10 yılda açık ara önde bence.
  • f/p oranı ne arkadaş bilgisayar, araba mı alıyorsun. keyfin f/p si olabileceğini düşünmek zaten kendi içinde çok çelişkili bir durum.

    tanım: keyfin oranlı karşılaştırması olmaz.
  • (bkz: etanol)
  • (bkz: boğma)
  • biralardan amsterdam

    yalnız aşırı tatlı olduğu için içimi pek rahat değil. ancak 3.sünde kendiniz dahil çoğu şeyi dönüyor olarak algılamanız normal.
  • laphroaig . bir yudum alınca tadı yaklaşık yarım saat boyunca damağınızda kalır.
  • içki'nin f/p'si mi olur diyor arkadaşlar, teori de keyif veren bir maddenin f/p'si olmaması gerekir, evet ancak bu denli vergi yükü altında içkiler artık neredeyse alınamayacak bir fiyat aralığına ulaşmışken olur.

    sonuç olarak içki içmek sadece tadını almak için değil onun yanında güzel tat ve hafif çakır hissi ile olur. bu çakırkeyif seviyesine ulaşmak da bu işin performansı olur bence. içmişken 6 tanesine ihtiyaç duyuyorsanız istediğiniz kafaya ulaşmak için cebi daha çok yakacaktır, bir başka tadı yine hoş olan ancak gereken kafa seviyesine 3 tane ile ulaşıyorsanız veya şarap ise bir şişede mesela bunların performansı iyidir. fiyatı da o orandaysa f/p'si iyi denilir o noktada.

    türkiye şartlarında gayet olan bir durumdur kısacası ve kanımca karfur'da satılan sava premium şarabıdır.
  • beyler burası türkiye fakirlikten alkolün bile fiyat performansını sorgularız.

    alışın böyle şeylere. o kadar cebimizde yok ki harbiden her şey para oldu.