şükela:  tümü | bugün
  • eğer bir haberde cumhuriyet/atatürk/laiklik gibi bir kelime varsa yorumlarda sürekli bir kin kusma lanetleme durumu vardır.

    carla bruni'nin çıplak pozlarının bile altında laikliğe hakaret ediilir alın işte örnek aldığınız fransa sizi pis laikler sizin medeniyet anlayışınız budur çıplaklıktır çıplaklık medeniyet olsaydı afrika en önde olurdu... ve uzar gider.

    yıldız kenter'in atatürkün yolunda tüyatrocular yetiştiriyoruz sözüne pis bunak, lanet kadın, git soyun gibi yorumlar vardır.

    kendi çapımda ambargo uygulamaktayım.
  • çok da kaliteli haberler yapmayan (zaten onları da ordan burdan alan) sözde haber sitesi
  • serdar akinan'ın son ekonomik kriz ile ilgili yazdığı, "düzen, değişiriken..." adlı köşe yazısını, türkiyeyi artık kim düzecek gibi çok fantastik bir başlıkla veren, fırlama haber sitesi.

    (bkz: http://www.ensonhaber.com/…i-artik-kim-duzecek.html )
  • haberci değil,taraf olan,saçmalıklarla dolu bir site.
  • habertürkle yarışabilecek kadar kötü bir sitedir.
  • satır arası haberciliğin tavana vurduğu site.
  • bir haber sitesinden ziyade bir polemik sitesi. yani polemik olmasada yazarları oturup ciddi ciddi kafa yoruyor şurdan ne polemik çıkarırız diye. ve çıkarıyorda vallahi. ha rahatsızmıyım hayır düz sitelerden okumaktansa buradan okumak daha eğlenceli oluyor kim kime giydirmiş sokmuş çıkarmış. daha bir sürükleyicilik katıyor haberlere.
  • zamanla saçmalamaya başlamış olan haber sitesidir. ilk düzenlemelerle haber kenarları yuvarlatıldı falan iyi oldu dedik de haber başlığını 15'e niye çıkardınız be kardeşim, adamın bileği ağrıyor ya. daha sade, az reklamlı bir haber sitesi olsanız da takibe devam etsek fena mı?
  • (bkz: haber.com)
    (bkz: sonhaber.com)
    (bkz: ensonhaber.com)
    (bkz: enamaensonhaber.com)
    (bkz: bundandahasonhaberyok.com)
    (bkz: zamaninotesindenhaber.com)
    (bkz: ...)

    bu böyle devam eder... adamların sanki kendi haber ajansları var, artık bu haber sitesi işinin o kadar b.ku çıktı ki* sitelere koyacak ad bulamaz oldular.
  • "tramvay öğrenciyi biçti" manşetiyle kalitesini belli etmiş haber sitesi. ulan hiç mi insafınız yok. vefat eden çocuklar sizin çoçuklarınız olsaydı böyle başlık atarmıydınız vicdansızlar? az insan olun lan.