şükela:  tümü | bugün
970 entry daha
  • efendilik arayan beyaz showu arasın burda sikiş var sikiş!

    he bu arada benim bu.

    siz de unutmayın, dua edin akşam yatarken -ki başınıza böyle bi olay gelmesin. sonra sinirden kendinizi sikersiniz. olaylar bitip durulduktan sonra da kendi kendinize "ta amk senin hayat gibi" dersiniz.

    vakti zamanında birlikte olduğum 4 kadının birisi evli, ikisi sevgili kafası ve sonuncusu da yarı evli gibi bi şey. benim açımdan pek sorun yok; çünkü bu basit bi ifade ile bastırılmış bir duygunun sonuçları. birisi tamamen seks delisi, bi diğeri sadece farklılık arıyo, bi tanesi mutsuz falan filan. hepsinin de sevgilisi olduğunu bilmezken yürümüşüm, ikinci üçüncü muhabbetlerde ortaya çıktığında da şaşırmıştım sadece. yani çok da atıp tutmayın, gün gelir aklınıza gelen başınıza gelir. eliniz kolunuz bağlı burnunuz sümüklü kızın instagramına bakar bakar durursunuz.

    şöyle de bir şey var; kadınları kendi içlerinde "hepsi aynı mantıktadır" diye değerlendirmiyosanız, bu dediklerimi anlamış olma ihtimaliniz var. bakın ihtimal olarak diyorum.

    tanım: sonuç olarak bir kadına yazmaktır.

    bi de mesaj filan atacaksanız küfürlü müfürlü öncelikle bi sakin olup derin nefes filan alıp verin. yolda göz teması bile kurmaktan çekineceğiniz insanlara uzaklardan muzaklardan ötmeyin.

    peşin edit: bu entry geçmişe dair bir sitemdir. tecrübe, geleceğe dair en iyi yatırımdır.
8 entry daha