şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
20 entry daha
  • gerçekten kısırlaştırmalık bir toplumuz.

    ulan bir yıldır g. kore'deyim, adamların yaşam tarzına onlardan çok saygı gösteriyorum. herkes mutlu mesut yaşıyor. zaten pek türk de görmedikleri için tarihte yaptığımız güzelliklerden dem vurup tekila falan ısmarlıyorlar gecelerde. saygı, hürmet eksik omuyor hem benden hem onlardan. bunları falan görseler yeminle afaroz ederler.

    çomarlık cidden kötü bir şey. davar herifler ya.
216 entry daha