şükela:  tümü | bugün
8 entry daha
  • 5,6,7 ve 8. sıradaki takımların şampiyonlukta ne gibi bir iddiaları, playoff'ta ne gibi bir hakları var merak ediyorum. misal 5. olan takım 4 takımın altına girmiş, liderle arasında 9 puan fark var, geriye de 8 maç kalmış. üstündekilerin kaçı kalan maçlardan puan kaybedecek de sezon boyu bir bok oynamayan bu takım yeterli sayıda maç kazanarak şampiyon olacak? yani bu takım kalan 24 puanı kazanacak ama üst iki sıradaki takım kalan maçlarda 15 puan toplayamayacak. ortada bir iddia yok, hakkaniyet yok, hak gaspı var aksine. sen sezon boyu yat, bir cacık oynama, sonra krizi fırsat bilip kendini playoff'a kaktır. oldu canım. 5. takımı farzı misal verdim, altındaki çöpler için de aynı şey geçerli. şu haliyle kalan maçlarda avrupa kupalarına katılacakları bile şüpheli takımları playoff'a dahil etmek, en azından sivasspor'un 1 senelik emeğini, şampiyonluk veya avrupa iddiasını elinden çalmak demektir.

    ilk 4 dışındaki takımların playoff'a kalmasının hiçbir mantıklı tarafı yoktur.

    bence bu sezon için bundan sonra zaten sikiş dönmez. siz boşa çenenizi yoruyorsunuz. ancak illa bunu düzenleyecek kadar gözünüz dönmüşse yazın yapılacak organizasyonların bile ertelendiği ortamda 8 maç düzenlemek nasıl bir akıl tutulmasıdır? hem de değmeyecek ve hak etmeyen takımlar için. mantığı nedir? ilk 4'e playoff oynat, küme düşmeler için benzer bir organizasyon yap. ortadaki çöplere de boş yere maç yaptırma, otursunlar bi kenarda.

    göztepe'nin liderle arasındaki puan farkı 16, küme düşme hattıyla puan farkı 12. ve siz bu takımın şampiyonluk grubunda yer almasını planlıyorsunuz. niye? sırf feneri beşiktaşı playoff'a kakışlamak için.
173 entry daha