şükela:  tümü | bugün
518 entry daha
  • bu kadar zamandır nokia telefon yapıyom diye bizi yemiş arkadaş. bakın sadece daha telefon özelliğine bişeyler dedim. diğerlerini gerçekten anlatamam. detaylarda boğuluyorsunuz, ki evet en güzeli de bu. hayran bırakan detaylar ve en iyi kullanışlılık bundadır. windows mobile, symbian, maemo* kullandım hepsini, hiç birisi yaklaşamadı bile, o kadar omnia, xperia falan yaptılar hiç birisi bunun gibi olamadı. üstelik bu daha ucuz.

    sayın durmadan iphone a bok atan arkadaşlar, eğer daha önce bu cihazı hiç kullanmadıysanız önce alın bi öyle yorum yapın, ben de önceden sevmezdim, her telefonuma içimden iphone killer lakabı takardım... niye bu kadar herkes sever bunu derdim. ipod touch almamla işler değişti, ha iphone dan önce macbook pro aldım sonra iphone.

    lütfen alın bi tane, eğer beğenmezseniz ben alırım sizin aldığınız fiyata sizden. ama bu kadar yapmayın ya.

    bu yazacaklarım da pilinin çabuk bittiğini söyleyen sayın arkadaşlara:
    hiç gps li ve wifi li başka bi cihaz kullandınız mı? ben kullandım ve inanın iphone daha iyi pil konusunda.
    hemen bir test(arkadaşım sadece iphone bok atanlarına inat test yaptı): wifi kapalı, 3g kapalı, gps kapalı ve bunlar hiç kullanılmadı, telefon ve sms özelliği kullanıldı müzik dinlenilmedi alet kurcalanmadı program kur vs .vs. ve 6. günde aletin pili %18 di.. *

    ben mailime de bakıyom wifi de kullanıyom program da açıyorum 2 günü çok rahat geçiyor.

    yeni sattığım samsung i550w da ise wifi kullanmadan bile gps i açınca 3 saati bile zor geçersiniz. wifi de açık olsa temelli felç. el insaf.
1938 entry daha