4 entry daha
  • oyunun dortte ucu neverwinter nights 2'den calinti olmakla beraber(sadece keep muhabbeti degil, keepteki sava$, bi' oraya bi' $uraya gitmek, konu$an darkspawn vs ultramegaskilled undeadler vs) oynadigim en kotu expansion packlerden bir tanesiydi(ve pahali).

    oncelikle dlc'lerden aldiginiz itemlari bu oyuna ta$iyamiyorsunuz, oyunun yarisi kolye ve bot olmadan oynadim bir mage olarak. o dlclere para veren insanlar cok aglami$tir.

    oyundan biraz bahsetmek gerekirse, spoiler spoiler spoiler.

    --- spoiler ---

    --- spoiler ---

    --- spoiler ---

    warriorlar bok gibi oldugu icin sacma sapan skiller ve bufflar gelmi$. 1.5 2k arasi crit vuruyorlar $aka gibi(2h). justice vigilance ile(1h silah) 500 ortalamayla vuruyor. ayrica spirit warrior ve guardian specializationlari cok dengesiz. party dmg almiyor resmen. cok overpowered olmu$ tank warrior.

    oyun nightmare'de 9 10 saatte biter ugra$madan. hatta 3. oynamada falan daha da kisaltirsiniz.

    blackmarsh'taki dragon ve baroness fightlar direk world of warcraft'tan calinti, ki en zevkli fight kanimca o dragondu bence. hem orijinal oyunda hem de bu expansionda. baroness ikinci portali acana kadar oldugu icin pek bir boka benzemiyor.

    vitality ve clarity skilleri overpowered. 500hpli 800manali mage olur mu lan? olmez ki bu adam. high dragon tanklattim mage'e $aka gibi. okuz gibi de regen var.

    craft itemlar ucuza mal oluyor ve cok iyi, ama tabii oyun cok basitle$iyor boyle olunca. oyun zaten genel anlamda basit, nightmare oynadiginizi sanarken ba$ka bi' rpg oyununun normal zorlugunda oynuyorsunuz sanki. ben nwn'yi hard oynasam gotumden ter akarken bu oyunun nightmare'inde powerplay yapiyorum resmen.

    ilk oyunda para sikintisi vardi vendorlardan bir $ey alirken hepsini alamayacagiz bilinciyle hareket ediyorduk. bunda oyun 300gold ile bitti ki vendorlari silip supurdum. ilk oyundaki para sikintisi da bu da kotu olmu$ dengeleyememi$ler onu.

    oyun en sonuna kadar cok monoton giderken en sonda birden 6'ya 7'ye ayriliyor secenek olarak ne bok yiyeceginizi $a$iriyorsunuz. cok sacma olmu$ o bakimdan. i$in kotusu kisa oldugundan dolayi $ehri yaksak mi keepe mi donsek, architect'i kessek mi kesmesek mi vs vs derken oyun bitiyor bir anda. (justice partiden cikabiliyor architectle i$birligi yaparsaniz, muhtemelen loyalty'ye bagli tabii)

    oyunun son combati, herhangi bir combattan daha kisa ve daha kolay. ilk oyundaki broodmother bile kolay olmasina ragmen bundan zordu/uzun suruyordu.(dlc itemlari olmadan hakkaten zor da, dlc itemlari varsa acayip kolay, 1dakika falan suruyor combat 3 mage ile)

    sigrun denen sunepe igrenc kari cok gerizekali olmu$. zaten eger $ehri koruyup keep'i birakirsaniz(duvarlari falan yenilediginizi varsayiyorum) geberiyor gerizekali. iyi de oluyor. lore'da da ilk bulu$manizda kacip ya$ami$ti ama bu sefer onuruyla olmeyi secti falan tarzi geyikler var fjdlfj.

    yan karakterlerin cogu gerizekali, sirf yeni skilleri tanitmak icin egzantrik olaylara girmi$ler. keeper elf, legion of the dead dorf geyikleri.

    shhhhh diyip sizi uyutabilen architect'i 1 dakikada oldurebiliyorsunuz. noldu o ta$akli adama belli degil. yukarida belirttigim gibi mother da cok kolay oluyor zaten. ayni mallik ilk oyunda mage towerda vardi. abomination sizi uyutuyordu tek harekette fade'e yolluyordu. sonra catir cutur kesiyodunuz adami. evrim gecirip bagi$iklik mi kazaniyoruz uyumaya nedir.

    side questlerin yarisini persuasion ve intimidation ile bitirebiliyoruz sava$madan. oyunun yarisi bitmi$ oluyor zaten. (ki cunning ve strength yuksek degil mage olmam sebebiyle. ona ragmen coersion skilli cok etkili. hani ilk oyunda uzun oldugu icin cok goze carpmiyordu ama bunda oyunun yarisini oyle gecince garip oluyor)

    oyunun sonundaki lore'da ilk oyundaki sava$ oncesi konu$malariniza gore degi$iyor. misal morrigan'a onu rahat birakacaginizi soylediyseniz ve (tahminen) zevhran'la araniz iyiyse sizin icin antiva'ya gidip crow'larin kokunu kaziyor $u an falan diyor. morrigan'i seni takip edicem nereye gidersen git tarzi bir $eyler dediyseniz oyunun sonunda siyah sacli kadinin pe$inden gitti tarzi bir lore geliyor(mu$, ba$ka bir arkada$imdan ogrendigim kadariyla) guzel bir ayrinti olmu$ bu.

    hikayedeki en buyuk sacmalik zaten warden's keepimiz varken taaaa vigil'e gelmemiz. ne gerek var ulan? orayi kursaydik ya i$te yok illa ibne bi arl'in topragina cokucez, entrika ihtiras olacak. resmen $ansa orada bulunup maceraya atiliyoruz. cok geyik.

    ayrica warden's keepte ictiginiz iksirden(diabolic achievement veren) aldiginiz skiller buglaniyor ve kullanamiyorsunuz(isimleri falan da gidiyor) ayni $ekilde entropy agacinda drain life ba$ka bir satir olarak tekrar cikiyor. bu ne lan almami$ miyim diye dalginligima gelip tekrar tikladim, bir save geriye almam gerekti. ve bu buglarin fixleri yok henuz. adamlar 1 sene bekleyip expansion cikardi boyle sacma $eyleri fixlememi$.

    --- spoiler ---

    --- spoiler ---

    --- spoiler ---
15 entry daha
hesabın var mı? giriş yap