şükela:  tümü | bugün
9 entry daha
  • le trou ve un chant d'amour ile birlikte en iyi hapishane filmlerindendir. tüm diğer filmleri gibi bu filminde de bresson sinematograf teorisini uygular; dramatikten uzak profesyonel olmayan oyuncular, filmin son anına kadar hiç kullanılmayan müzik ve minimalist görüntü kullanımı. bu yöntemin 50'lerin dogma 95'i oldugu söylenebilir. film, diğer bresson filmlerinde oldugu gibi zor bir durumdan nasıl kurtulacağından çok, onunla nasıl başa çıkılabileceğiyle ilgilidir. bu açıdan film varoluş ve tinsel açıdan kaçırılmaması gereken bir deneyimdir.ayrıca film sinemada nelerin gerekli olmadıgını anlatan bir ders gibi de izlenebilir. bresson filmleri arasındaki şahsi favorimin au hasard balthazar olmasına rağmen, pickpocket ile birlikte bresson'un görsel sitilini en iyi yansıtan filmlerindendir.
23 entry daha