şükela:  tümü | bugün
  • daha "internetten araştırdım" cümlesine normal tepkiler veren bir doktorla karşılaşmadım diyebilirim.

    sonuncusu bir pisikiyatristte oldu. yaygın anksiyete bozukluğu için gittim. amacım bir iki ilaç yazsın. daha sakin olayım, daha az takayım kafaya falan. bi bokum yok yani anlayacağınız. bir iki güzel söz söylesin. özgüven yapsın azıcık. oradan çıkayım, kendimi bi bok sanayım, değerli hissedeyim türünden şeyler. anladınız işte.

    sıra bana geldi.
    çaldım kapıyı, kibar konuşuyorum, koltuğun köşesine oturuyorum falan ( hastalığın semptomlarıymış, hastalık geçince anladım)
    yukarıda hissettiğim şeyleri anlattım sonra dedim ki ; ben araştırdım doktor bey yaygın anksiyete bozukluğu diye bir şey varmış. o galiba.

    sen misin internet diyen? afedersin 5 dakika köpürerek konuştu. bi tek duvardaki psikiyatrist diplomasını götüme sokmadı, belki onu da yapardı.

    sonra nasıl olduysa siniri geçti. anlattı durumum hakkında. yaygın anksiyete bozukluğu tanısı olan reçeteyi ve benim önerdiğim ilacı da yazdıktan sonra uğurladı beni.

    memleket dahilinde egosu bu kadar yüksek bir "çayın çökmesini beklerken çay istediğinizde sinirlenen kahveci"leri gördüm bir de bu doktorları. sen insan olarak bir bok bilemezsin. her boku doktor bilir. ne yazarsa yutmak zorundasın, yat derse yatacaksın masaya. meslek ne olursa olsun insan olmak önemli dedikleri bu olsa gerek.
718 entry daha
hesabın var mı? giriş yap