şükela:  tümü | bugün
8 entry daha
  • öncekinde extreme modda fark atarken bunda kolay modda sinir krizi geçirilebiliniyor.

    edit: bu entry drift türü araç ile inatla hill race denemeleri sonunda yazılmıştı lakin günler sonra bir şans daha verdim ve görüşüm olumlu yöne döndü.

    eski grid'in sürüş motoruna alışanlar için arkadan itiş 'grip' araçlar çok uygun oluyor alfa romeo gibi. drift araçlarda da araç viraja göre daha çabuk dönüyorsa gazı bırakmak, daha yavaş dönüyorsa ufacık bir space dokunuşu işe yarıyor. balanced araçlar da nabza göre şerbet zaten. ancak ne yalan söyleyeyim, grip araçların virajlardaki drift hareketleri, tepkileri daha bir gerçekçi drift araçlara göre.

    codemasters dirt'in ilk oyununda bir ilki gerçekleştirip gerçekçi mekanik hareketleri kazandırmıştı oyuna. öyle ki kaput koptuğunda önden bakarken motorun içindeki parçaların hareketini ya da alttaki şaftın dönüşünü görebiliyordunuz. burada da aynı şeyi sürdürmüşler, üzerine araçların dönüşlerindeki mekanik tepkimelerini gerçekle bire bir yansıtmışlar (örn: virajlarda arka tekerlerin yatması, aracın aks üzerinde bir miktar sola gitmesi).

    yapay zeka gelişmiş, birinci oyunda yan yana giderken rakibe yaklaştığımızda sırf temas sağlanmasın diye gazı kesip yarıştan kopuyorlardı. şimdi oldukça agresifler, virajlarda öne geçmek adına sizin spin atmanıza neden olabiliyorlar. ah bir de araçlar birbiri ile temas ettiğinde karton kutu tepkisi vermeseydi...

    bir de güzel bir özelliği var laptoplar için, şarja takılı değilse sağ üstte şarj göstergesi ve tahmini kalan süre yazıyor. pratik birşey.
17 entry daha