şükela:  tümü | bugün
41 entry daha
  • uzun bir iş arama sürecinin sonunda büyük heyecan yaratabiliyor.

    hele bu iş uzun süredir beklediğiniz tanımlara uyan bir pozisyonsa heyecan katlanıyor.

    şunu da öğrenicem, bunu da bilicem.

    artık zırt dediğinde bilgisayardan dizi açıp izleyemicek olmaya üzülmesi gerekir insanın. yok amına koyim üzüleni siksinler.

    sabah alarm kurmadan uyanmak ne de güzel, ne de lüks bir rahatlık di mi? afedersiniz ama sokayım öyle rahatlığa. ben alarmımı kurup, sabah zorla uyanacağım için ölüyorum lan heyecandan.

    çevre baskısı, aile baskısı, arkadaş baskısı...

    iş arama süresi uzadıkça bu baskılar da logaritmik olarak artıyor. isteyerek yaptıkları bir şey değil ama dedikleri bir kelime bile nasıl da batıyor insana.

    sırf iş noldu lan yavşak diye sormasın diye yakın arkadaşlarınla bile konuşmak istemiyorsun.

    zor amına koyim zor.

    pazartesi saatimi kaça kursam acaba?
13 entry daha