2716 entry daha
  • şuan test sunucusunda yeni patch deneniyor ve kontrol ediliyor. tahminim en geç akşam saatlerinde yeni patch de gelmiş olur zaten. gece gözden kaçırdığım ve çoğu kişinin hero buffları arasında gözden kaçırdığı bir olay var o da şu:

    reworked bonus area of effect gold and streak ending:

    this change only affects the extra gold given if within an area after a kill.
    ıt does not affect the natural gold received for killing a hero of a certain level/streak.

    old:
    ==============
    victimlevel = level of the victim

    1 assist: gold = 125 + 12 * victimlevel
    2 assist: gold = 40 + 10 * victimlevel
    3 assist: gold = 10 + 6 * victimlevel
    4+ assist: gold = 6 + 6 * victimlevel

    new:
    ==============
    the player that got the last hit now also gets the area of effect bounty.

    victimlevel = level of the victim
    victimnw = the victim's net worth
    enemyteamnw = enemy team's total net worth
    alliedteamnw = your team's total net worth
    nwdifference = ( enemyteamnw - alliedteamnw )/ ( enemyteamnw + alliedteamnw ) (minimum 0)
    nwfactor = nwdifference * victimnw

    1 hero: gold = 40 + 7 * victimlevel + nwfactor * 0.5
    2 heroes: gold = 30 + 6 * victimlevel + nwfactor * 0.35
    3 heroes: gold = 20 + 5 * victimlevel + nwfactor * 0.25
    4 heroes: gold = 10 + 4 * victimlevel + nwfactor * 0.2
    5 heroes: gold = 10 + 4 * victimlevel + nwfactor * 0.15?

    ın combination with these changes, the gold for ending a spree is in turn reduced, from 125->1000 to 100->800.

    yani artık karşıdaki snowball almış anasının gözü gibi farmlamış bir carryi öldüren bir support veya çok kasamamış bir carry eskisi gibi 300 gold değil de karşı takımdaki adamın net worth'ü(itemlerinin toplam gold değeri) oranında bir para kazanacak.

    karşıdaki level olarak da üstünde ise buna bağlı olarak eskiden 1-2 level alan bir adam şuan 3-4 level birden alabilecek. örneğin turnuvalarda veya pub gamelerde highest leveldan en az 4-5 level aşağıda olan ve ultisini bile açamamış bir support için çok büyük bir olay bu.

    ek olarak 23-2 gibi giden bir oyunun artık eskisi gibi 20 dakikada bitmesi veya 5 kişi fountain dive yapıp ahaha yazdıktan sonra oyunu bitirmeye gelmesi haricinde karşı takımın hepsinin öldürülüğünde yenilen takıma 5-10k arası bir gold ve en az 6-7 level birden gelmesi olayı var ki bu olay dota'yı sırf bu yenilikle beraber bambaşka bir moba haline getirebilir. yani artık kimin ne zaman veya hangi combatta yeneceği hiç mi hiç belli olmayabilir. pes etmemek lazım kesinlikle oyun bitene kadar; 1-2 ay içinde de tüm oyuncular bunun farkına varınca oyunlar çok daha zevkli olmaya başlayabilir.

    reddit'ten tornadith'in başlığından aldığım resimli bir açıklama ve karşılaştırması:

    http://i.imgur.com/agxpixc.jpg?1
5930 entry daha
hesabın var mı? giriş yap