8 entry daha
  • öncelikle şunu belirteyim, telefonda oynadığım en iyi oyun. ancak bazı mallıkları var keşke düzeltseler:

    * 20 milyon satmış, tam eleştirmen puanı almış nice oyunlar yaptım hala bir adet grand prize alamadım.

    * kendi konsolunu yapmak tam bir işkence. hardware engineer bulmak için anam ağladı. meslek değiştirme kartları ile yapılıyor. bunun daha farklı bir yolu olmalıydı bence.

    * ürettiğim kendi konsolum 15 milyon civarı satmışken aynı konsola yaptığım oyun 20 milyon sattı. tamam bazı kişiler 2-3 kopya almış olabilir ama bu kadar fark olmamalı.

    * 20. yılın sonunda hadi bakalım oyun bitti dedi. neymiş high-score kaydetmiyormuş istersem devam edebilirmişim. olm niye böyle saçma bi sınır koydunuz ki anlamadım. yeni konsol çıkarmaya devam et sen, sanane kaç yıl olduğundan.

    neyse efendim. bir kaç tüyo vereyim.

    * her yeni çıkan konsola atlamayın ana makineleri bekleyin.

    * elemanları geliştirmeyi unutmayın.

    * paraya kavuşunca hollywood agent yollayın ve 2 adet hackee olacak onları işe alın. siz ne kadar train yaparsanız yapın hacker seviyesine çıkması imkansız. bu iki hacker dışında 4 tane kaliteli eleman bulun aynı şekilde.

    * sequel yapmayı unutmayın. onlar daha çok satıyor.

    * oyun türü ile tema uyuşursa daha iyi oyunlar çıkıyor. mesela action rpg+fantasy.

    * oyunun senaryosunu, grafiğini ve sesleri aynı kişilere emanet etmeyin. iki ayrı grubunuz olsun. çünkü peşpeşe oyun yaptırınca yine mi ben diyor ve başarısı azalıyor.

    * bol reklam yapın. fan sayısı oyun satışlarını doğrudan etkiler.

    * oyun yapımı sırasında cebinizde para olsun. çünkü bazen boost yapayım mı diye soruyorlar para gerekiyor.

    * bir oyun satışa başladığında diğerini yapmaya başlayın. hiç boş durmazsanız daha yararlı olur maddi açıdan.

    şu an şöyle bir stüdyom var: nakit para 100 milyon, yaptığım her oyun 20 milyon üzeri satıyor ve tam puan alıyor, kendi konsolum 15 milyon ünite ile pazar lideri ve hiç grand prize'ım yok. fuck.
4 entry daha
hesabın var mı? giriş yap